Onderwerp: verjaardagscuppies
graag 40 cupcakes en maak er maar wat van werd me gevraagd. heb mijn best gedaan en dit was het resultaat.
20 gevulde cupcakes en 20 cupcakes met gekleurde botercremetoef

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » verjaardagscuppies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
graag 40 cupcakes en maak er maar wat van werd me gevraagd. heb mijn best gedaan en dit was het resultaat.
20 gevulde cupcakes en 20 cupcakes met gekleurde botercremetoef

Ziet er lekker uit 
superleuk! wat mooi zeg! ik wil vandeweek ook cupcakes gaan maken en vroeg me wat af:
die cupcakes met toef, welk recept voor botercreme gebruik je daarvoor? is dat lekker en niet te "boterig" qua smaak?
en de gevulde cupcakes, waarmee en hoe vul je ze?
Hoop dat je mijn vragen niet vervelend vind, heb nog niet zo veel ervaring :-)
gebruik je trouwens de ccmix of gebruik je een eigen recept? hoe lang kun je ze ongeveer bewaren?
groetjes,
Laurine
superleuk! wat mooi zeg! ik wil vandeweek ook cupcakes gaan maken en vroeg me wat af:
die cupcakes met toef, welk recept voor botercreme gebruik je daarvoor? is dat lekker en niet te "boterig" qua smaak?en de gevulde cupcakes, waarmee en hoe vul je ze?
Hoop dat je mijn vragen niet vervelend vind, heb nog niet zo veel ervaring :-)
gebruik je trouwens de ccmix of gebruik je een eigen recept? hoe lang kun je ze ongeveer bewaren?
groetjes,
Laurine
ik doe dit ook nog niet zo lang hoor maar wel heel leuk dat je dit allemaal aan mij vraagt.
eens kijken
de toef is gemaakt met botercreme mix van de hebshop en ik maar dat is mijn mening vind hem erg lekker. en gekleurd met de kleurtjes van wilton. ik had ze laatst een keertje gemaakt van royal icing maar is was mierezoet. net waar je van houdt.
ik gebruik een eigen mix voor de cctjes en heb deze gevuld met jam.ik had er nog een paar over en heb er net een gegeten en ze smaken nog prima (zaterdag gebakken)
ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen heel veel succes ermee en ik wacht op foto's . hihi
Bedankt voor je reactie!!
Ik ga vanmiddag/vanavond eens aan de slag.
foto's zal ik posten!!
Groetjes,
Laurine
HoiHoi!
hier het resultaat:
ik had er een paar gemaakt die waren gevuld met de meringe botercreme en frambozenjam en dan bekleed met marsepein. de anderen waren niet gevuld maar hadden alleen een toef met de botercreme aangevuld met vanille aroma.
Het waren er wat meer gisteren, maar was veregeten om foto's te maken. Was gisteren jarig, dus het merendeel is al op :-) dit is wat over was :-)
Heb zondag nog een feest en dan ga ik er nog een lading maken, ik zal daar ook wel ff foto's van maken!
Ze waren heeeeerlijk trouwens!
dus thanx voor de tips :-D
Hoihoi
hier het resultaat:
ik had er een paar gemaakt die waren gevuld met de meringe botercreme en frambozenjam en dan bekleed met marsepein. de anderen waren niet gevuld maar hadden alleen een toef met de botercreme aangevuld met vanille aroma.
Het waren er wat meer gisteren, maar was veregeten om foto's te maken. Was gisteren jarig, dus het merendeel is al op :-) dit is wat over was :-)
Heb zondag nog een feest en dan ga ik er nog een lading maken, ik zal daar ook wel ff foto's van maken!Ze waren heeeeerlijk trouwens!
dus thanx voor de tips :-D
nog gefeliciteerd met je verjaardag en ze zijn heel mooi geworden,wat is dat bakken en versieren toch leuk om te doen he.
bak ze nog 
Ziet er allemaal heerlijk en mooi uit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » verjaardagscuppies