1

Onderwerp: Mijn nieuwe naam!

Hallo mede baksters!

Ik ben Marieke, 23 jaar oud en (bijna een jaartje) getrouwd met een hele lieve man (die er gelukkig tegen kan dat de keuken regelmatig op een oorlogsgebied lijkt).

Ik spook al een tijdje rond op het forum onder de naam "studio 32" maar heb me onder die naam nooit voorgesteld en een nieuwe naam leek me reden genoeg om dat alsnog even te doen.

Ik ben al jaren verslaafd aan cupcakes en heb sind een half jaartje een eigen website waar ik al mijn bak avonturen met bijbehorende recepten op bewaar. Vandaar dat ik mijn naam heb aangepast, hij pas nu bij mijn site.

Wat is mijn site dan? Ik geloof dat er op het forum geen site's geschreven mogen worden maar zet www. voor mijn naam en .nl er achter en dan heb je hm  ;)

Veel liefs en tot ziens op het forum!

Volg al mijn bak avonturen en recepten op www.mycakes.nl

2

Re: Mijn nieuwe naam!

Hallo!
Welkom op het forum en veel plezier met deze verslavende hobby!!

Via je profiel kan je wel een linkje maken naar je website, dat komt dan naast je email te staan zeg maar onder je naam... Succes! (ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel  :s )

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

3

hij staat er bij  :D

4

Heb net even snel gespiekt, maar ziet er toppie uit die website!! :thumb:

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

5

My Cakes schreef:

Wat is mijn site dan? Ik geloof dat er op het forum geen site's geschreven mogen worden

Dat heb je verkeerd begrepen :)

Even hier lezen, dan weet je hoe het wel zit. Maar die had je natuurlijk al gelezen toen je opnieuw registreerde ;)

Iets wat trouwens eigenlijk niet echt gewenst is. Even een mailtje naar mij als je je wachtwoord of je gebruikersnaam vergeten bent en je daar niet meer uitkomt, en het is in no-time opgelost.

Voorheen konden we topics van gebruikers samenvoegen, helaas is dat niet meer zo eenvoudig, dus ik laat het nu maar zo.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Marianne schreef:
My Cakes schreef:

Wat is mijn site dan? Ik geloof dat er op het forum geen site's geschreven mogen worden

Dat heb je verkeerd begrepen :)

Even hier lezen, dan weet je hoe het wel zit. Maar die had je natuurlijk al gelezen toen je opnieuw registreerde ;)

Iets wat trouwens eigenlijk niet echt gewenst is. Even een mailtje naar mij als je je wachtwoord of je gebruikersnaam vergeten bent en je daar niet meer uitkomt, en het is in no-time opgelost.

Voorheen konden we topics van gebruikers samenvoegen, helaas is dat niet meer zo eenvoudig, dus ik laat het nu maar zo.

sorry sorry sorry!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik de regels niet echt goed gelezen heb  :o
ik was eerder op het forum iets tegen gekomen over iemand die links had geplaats en had aangenomen dat dat ook hier voor telde.

*ik moet toch eens gaan leren om beter te lezen*

Nogmaals sorry en ik ga je even een mailtje sturen over die andere naam.

Groetjes!