1

Onderwerp: Geronimo Stilton

Eindelijk mag ik nog eens een taartje posten!  :D  Het was echt al wel even geleden, ik was bijna bang dat ik het verleerd zou zijn, maar gelukkig was dat niet het geval.
Het was tevens mijn eerste taartje die ik mocht maken met mijn prachtige verjaardagscadeau! Ik heb van mijn papa een Kenwood gekregen!!! Ik was superblij!!!

Voor de taart mocht ik volledig zelf kiezen, als Geronimo Stilton er maar opstond. Ik vond heel weinig voorbeeldjes terug en heb dan maar iets gedaan. Alleen uitrollen met een peesontsteking is toch geen pretje!  ;)
De taart is chococake, met chocomousse en afgesmeerd met chocobc (de alltime favoriet blijkbaar! Ik maar echt niets anders... Doe het bijna met mijn ogen toe...  :P  )
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs010.snc4/33855_486948711752_587641752_6628113_3886996_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs030.snc4/33855_486948706752_587641752_6628112_6474597_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs006.snc4/33646_486948661752_587641752_6628110_5573215_n.jpg

Ze waren heeeeeel tevreden, de mama kreeg er kippenvel van! Ik heb zelfs fooi gekregen :D
Groetjes,
Evy

2

Re: Geronimo Stilton

Ik vind hem erg leuk!  :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

leuk gedaan een hoop geboetseerd zeg

Groetjes Marjon

4

Wat een leuke onderwerp! Ik vind de kaasblokjes rondom ook erg origineel gevonden.  :thumb:

M'n kleine nichtje is ook helemaal verzot op Geronimo, dus ik ga deze onthouden. ;)

5

Heel knap gedaan! Wat zal dat een werk geweest zijn, dat boetseren en dan nog al die kaasblokjes

6

Erg leuk!! Leuk onderwerp ook  :thumb:

Groet, Jolanda

7

Super gaaf!!! :thumb:

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

8

Tot een week geleden had ik nog nooit van Geronimo Stilton gehoord!

Maar mijn neefje werd vorige week 10 en wilde graag een Geronimo Stilton-boek. Nu weet ik het dus ook en ik vind je taart hartstikke leuk!

9

Wat een vrolijke taart en die kaasblokjes zijn echt geweldig bedacht :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

10

WOW! super mooi gemaakt. Er zit vast veel tijd in door al die mooie kleine details.

11 Laatst bewerkt door wensTaart (30-09-2010 09:23)

leuk dat je ook een Geronimotaart maakte; ik maakte er ook eens een, maar dan als puzzeltaart.( het is mij nog niet helemaal duidelijk waar en hoe ik een afbeelding van mijn taart kan plaatsen)ik hoop deze nog een keer te showen...

ik heb wel een link naar de foto op mijn album kunnen toevoegen

http://www.mijnalbum.nl/Album=AQV4K6D6

voortaan wensen met een Taartje i.p.v. een kaartje... door wensTaart

12 Laatst bewerkt door Nicolet (30-09-2010 07:04)

Zegt mijn zoon net: Mam, ik weet al wat voor een taart ik op mijn verjaardag wil (23 okt) een Geronimo Stilton!!

Dus....mag ik jouw taart misschien voor inspiratie gebruiken? :D

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

13

Wauw geweldig zeg. Mijn kids zijn ook allebei gek van Geronimo. De oudste is in nov. jarig, maar ik zorg er wel voor dat ie deze taart niet te zien krijgt want dan wil hij er ook zo 1 en zo'n kunstwerk waag ik me voorlopig nog niet aan :P

14

Jeetje hij is geweldig!!
Zoveel leuke details!
En inderdaad die kaasblokjes onderlangs, heel leuk bedacht!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

15

Hoi,
bedankt voor alle leuke reacties!! :)
@nicolet: Natuurlijk mag je hem gebruiken!!!
Groetjes,
Evy

16

Die kaasblokjes rondom zijn helemaal geweldig! Dat wordt een uitdaging voor de hersenen: ik zie kaas, maar ik proef...fondant(of marsepein). Erg goed gelukt hoor, eentje om te onthouden!

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

17

Gaaf zeg!!!

Groetjes Rianne.

Leuk!