1

Onderwerp: huidkleurig en mengen

Hallo,

Ik wil vandaag proberen een baby te gaan boetseren van marsepein, maar nu vroeg ik mij af welke kleur marsepein gebruik je hiervoor? En ik zou graag een blauw dekentje dan over de baby willen doen, maar kan je marsepein ook mengen dat je verschillende kleuren blauw krijgt?

Groetjes Lizzy

2

Re: huidkleurig en mengen

Voor huidskleur gebruik ik de kleur paprika flesh en een heel klein beetje donkerbruin.

Begrijp niet precies wat je bedoelt met je vraag over het dekentje, maar je kunt wel een soort gemarmerd effect krijgen als je dat bedoelt.
Bij de howto's staat deze link: http://www.detaartentantes.nl/1660010.htm (ff beetje naar onderen scrollen)
Maar ik meng zelf meestal de kleur wat minder goed door de marsepein en dan rol ik het uit. Vind ik zelf makkelijker en sneller ;-)

3 Laatst bewerkt door Lizzy32 (02-10-2010 11:21)

ik bedoel ik ga straks blauwe marsepein halen en dan wil ik daar nog graag een ander kleur blauw uithalen....

bedankt voor de site, dat ga ik allemaal proberen, kan niet wachten. Dat gekleurde is idd erg leuk. Nou ik ga naar de winkel, marsepein inslaan, haha.

4

Je zou gewoon wat lichtgekleurd marsepein door je blauwe heen kunnen doen? dan heb je licht en donker.

Huidskleur maak ik met klein beetje roze en klein beetje gele kleurstof. (echt een heel klein minipuntje)