Onderwerp: Heb nieuwe schoenen !!
Heb eindelijk sinds gister een schoenen-mal(letje) en nu wil ik die van Tirza ook !!

Zo, foto's staan er op, nu ga ik nog veeeeeeeeel meer schoenen maken !! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Heb nieuwe schoenen !!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb eindelijk sinds gister een schoenen-mal(letje) en nu wil ik die van Tirza ook !!

Zo, foto's staan er op, nu ga ik nog veeeeeeeeel meer schoenen maken !! 
Wat zijn ze gaaf, helemaal bling bling!
leuk zijn ze he? Heb de mal ook sinds kort en vind het helemaal geweldig! Die van Tirza hoop ik ook eens te krijgen! en die van steve bennison hahahah
leuk zijn ze he? Heb de mal ook sinds kort en vind het helemaal geweldig! Die van Tirza hoop ik ook eens te krijgen! en die van steve bennison hahahah
Nou die heb ik net dus even bekeken, wel mooi maar...... 85 Dollar ??? 
MamavanDean&Julian schreef:leuk zijn ze he? Heb de mal ook sinds kort en vind het helemaal geweldig! Die van Tirza hoop ik ook eens te krijgen! en die van steve bennison hahahah
Nou die heb ik net dus even bekeken, wel mooi maar...... 85 Dollar ???
Je kan de Steve Bennison bij cakesbybien bestellen, als ik het goed heb betaalde ik er iets in de 30 euro voor.
zo zo dure schoentjes.. zeker merk 
Nou ze zijn echt superleuk!!!!
Zijn dat de mini-schoenen? Wil graag de grote?!
Nou ze zijn echt superleuk!!!!
ja, dit zijn de mini... ik dacht laat ik dit eerst maar proberen en nu wil ik ze allemaal !! 
echt super mooi zeg hoe groot zijn ze dan ongeveer als ik vragen mag? ofwel past het op een cc of zijn ze groter?
echt super mooi zeg hoe groot zijn ze dan ongeveer als ik vragen mag? ofwel past het op een cc of zijn ze groter?
Deze zijn ongeveer 6 cm, ik heb ze ook gekocht omdat ik over 3 weken 40 meiden cc ga maken en daar passen ze prima op !
anietje8888 schreef:Nou ze zijn echt superleuk!!!!
ja, dit zijn de mini... ik dacht laat ik dit eerst maar proberen en nu wil ik ze allemaal !!
heb jij de lotto gewonnen dan...

Marinina schreef:anietje8888 schreef:Nou ze zijn echt superleuk!!!!
heb jij de lotto gewonnen dan...
![]()
![]()
Helaas, maar ik WIL ze wel allemaal 
Die zijn ècht leuk!
Lees ik nu goed dat je er 40 paar gaat maken? Dat is nogal een aantal. Gaat dat zo snel dan in een malletje?
Die zijn ècht leuk!
Lees ik nu goed dat je er 40 paar gaat maken? Dat is nogal een aantal. Gaat dat zo snel dan in een malletje?
Pfff... nee zeg
!! ik maak er een aantal met een toef, 16, bloemetjes en een paar met schoentjes 
en nee..... gaat niet zo snel hoor, het is een setje wat je in elkaar moet lijmen !!
Al je hem zonder hielbandjes maakt gaat het een stuk sneller, dan worden het slippertjes.
Ik heb maar 1 x de grote gemaakt. De kleintjes vind ik ook leuk maar het lijkt me wel een priegelwerk. Maar wel leuk!
Al je hem zonder hielbandjes maakt gaat het een stuk sneller, dan worden het slippertjes.
![]()
Ik heb maar 1 x de grote gemaakt. De kleintjes vind ik ook leuk maar het lijkt me wel een priegelwerk. Maar wel leuk!
Op het voorbeeld staan ze ook als slippertjes, heb vandaag nog 2 paar gemaakt en daar ook weer een andere variant van gemaakt.
Ik hou wel van dat priegelwerk hoor 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Heb nieuwe schoenen !!