1

Onderwerp: Diploma taart maken, maar hoe gezichtje boetseren?

Even een vraagje, heb overal gezocht, maar helaas, krijg geen how to gevonden, misschien niet goed genoeg gezocht, daarom deze vraag:

Mijn dochter gaat zaterdag haar A diploma halen, positief denken, en nu wil ze een taart, dat is niet het probleem, maar wel het boetseren van het gezichtje en de handjes! Heeft iemand een goeie how to, niet te moeilijk!

Alvast bedankt!

Groetje Cindy

Re: Diploma taart maken, maar hoe gezichtje boetseren?

Help, is er echt niemand die me kan helpen!

Groetje Cindy

3

wat voor soort taart wil je maken dan??? Je kunt evt. een gezichtjes mal gebruiken van Karen Davis als je het niet ziet zitten...

Ik doe het (even simpel gesteld) zo: huidskleurige marsepein in ei-vorm rollen, kleiner balletje door 2 snijden en modeleren tot oortjes. Wat voor neus je wilt weet ik natuurlijk ook nit, maar zo'n lief balletje is toch altijd wel goed? oogjes maken met witte en zwarte marsepein (en de kleur van de ogen van je zoon)...lippen met een tooltje vormen..zoeits?

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Ik kan je helpen hoor :)

Ik heb zowel van handjes als van gezichtjes een paar leuke how to's op mijn linkjessite staan:

www.taart.jouwpagina.nl en dan onder how to boetseren (linkerkolom onder het kikkertje)

Nog even een tip: onder website heb je een linkje naar mijnalbum staan. Dit is de startpagina van mijnalbum, niet naar je eigen album. Dat is best jammer, toch? Ik zou het even aanpassen als ik jou was :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Thanks allemaal, ga ik morgen aan de gang voor een gezichtje op de diploma taart van onze dochter, als ze tenminste genoeg is opgeknapt om af te zwemmen, ze is al 3 dagen ziekjes!

Groetje Cindy