1 Laatst bewerkt door jose_m (30-09-2010 20:01)

Onderwerp: Eindresultaat Wilton 3

Eindresultaat Wilton 3 cursus.
Vanille biscuit, gevuld met 2 lagen aardbeiencreme en afgesmeerd met botercreme. Een gespoten ruffle met buttercreamicing met amandelsmaak
Roosjes zijn gemaakt van fondant.

http://94.100.114.34/1116250001-1116300000/1116286801-1116286900/1116286816_6_La79.jpeg

http://94.100.115.113/1116250001-1116300000/1116286901-1116287000/1116286977_5_wy4Z.jpeg

2

Re: Eindresultaat Wilton 3

oeh wat gaaf! Ik ga de wilton cursussen ook volgen, hopelijk krijgt ik ook de icing-spuit-kwaliteiten die jij nu hebt, supermooi die ruffle!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

3

Doran schreef:

oeh wat gaaf! Ik ga de wilton cursussen ook volgen, hopelijk krijgt ik ook de icing-spuit-kwaliteiten die jij nu hebt, supermooi die ruffle!

Dank je wel Doran. Ik wens je vast heel veel plezier bij de Wilton cursussen, heb er erg veel geleerd. Als je buiten de lessen om veel oefend dan gaat het jou ook lukken, het is echt een techniek die je in de vingers moet krijgen door te oefenen.
Waar ga je de lessen volgen?

4

Prachtig hoor !!!  Ga ook maar eens kijken naar een wiltoncursus... Mag ik vragen hoe je de pilaren gebruikt hebt.. Ik heb ze nl laatst ook gebruikt en toen zakte ze zo door mijn onderste taart heen... Kon wel janken zoals je zult begrijpen....
Bedankt voor je antwoord alvast,

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl

5

super mooi!

Super! Knap gedaan.
:thumb:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

7

Heel erg mooi!!

8

Prachtig !!!

Groetjes, Conny

9

miep-miep schreef:

Prachtig hoor !!!  Ga ook maar eens kijken naar een wiltoncursus... Mag ik vragen hoe je de pilaren gebruikt hebt.. Ik heb ze nl laatst ook gebruikt en toen zakte ze zo door mijn onderste taart heen... Kon wel janken zoals je zult begrijpen....
Bedankt voor je antwoord alvast,

Hoi Miep,
De pilaren draai je eerst door je laag fondant, en daarna druk je ze tot op je onderbord door de taart heen.  Het is dus echt de bedoeling dat ze door je onderste taart heen zakken. De pilaren zijn er in verschillende lengtes, zodat je altijd een juiste maat vind voor jouw taart.

10

Zóóó dat is een kunstwerk, prachtige rozen en ruffle.
Mooi ook het kleurverloop in de rozen.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

11

prachtig, zodra er nieuwe wilton cursussen komen doe ik er ook eentje! Vallen die ruffles van de bovenste taart er niet af? Of zit daar iets onder?

12

Wauw....!

Carpe diem... Of pluk eens een taartje!

13 Laatst bewerkt door jose_m (30-09-2010 20:42)

Em schreef:

prachtig, zodra er nieuwe wilton cursussen komen doe ik er ook eentje! Vallen die ruffles van de bovenste taart er niet af? Of zit daar iets onder?

Hoi Em,
Die ruffles worden gespoten op een schelprandje, en ze vallen er echt niet vanaf.

@taartiana
Dank je wel. Ik dacht eerst dat het kleur verschil te weinig zou zijn, maar op de taart komt het inderdaad heel erg subtiel en mooi over, ben er zelf heel tevreden met het resultaat.