Onderwerp: Ik had geloof ik mijn dag niet vandaag...
Wat het geweest is weet ik niet. Ik gebruik normaliter altijd biscuitmix van Soezie. Nu had ik bij Intratuin Patidess meegenomen. En omdat ik altijd ruim beslag overhield, had ik er wat minder ingedaan. Dat resulteerde in een super laag taartje. Ik kon hem maar 1 keer doorsnijden!
Ojee, dat kan echt niet, Er zat wel een hele bult op, maarja daar kan ik niks mee. Toen heb ik die bolling maar in stukjes gesneden en opgestapeld tot berg. Zie resultaat.
Op zich nog best goed gelukt, alsof het zo hoorde.
Nu had ik dat logo, waar die naam in staat heel mooi nagemaakt, helemaal met zilver geverfd enzo. De bedoeling was dat dat rechtop kon blijven staan.
Maar het werd maar niet hard. Hmm, misschien truckjes voor...even op het forum kijken.
O even een kwartiertje in de oven op 50 graden.
Was wel wat harder geworden, maar nog niet heel erg. En...oepsie...hij zit vastgeplakt aan het kartonnetje.
Euh...even een mesje pakken, Grrrrrrr lukt niet. %$^#&#*$(!!!! Kapot.
Shit, 14.00 ze komen hem om 14.30 ophalen.
Ik als een gek een nieuw logo gemaakt, alles er van een meter afstand op gekwakt, ik trilde er helemaal van.
Zo klaar!
Snel op de foto, inpakken en ding dong.
Ik zat er aan te denken om korting te geven, maar ze vond hem geweldig, vaste klant word ze. In december is haar andere kind jarig.
Euh...nouja ok dan.
10 minuten later ging de telefoon, O shit...de taart is ingestort ofzo.
Ik durfde niet op te nemen.
Toch maar even zelf terug gebeld.
O...ze wilde alleen maar vragen of ze hem in de koelkast mocht zetten.
Waarschijnlijk heb ik toch iets verkeerd gedaan met die oventruck...ik had ook zo weinig tijd. 
Als iemand tips heeft hoor ik ze graag.
En toch bedankt voor het kijken.
Groetjes Jessica