1

Onderwerp: help wie heeft er een leuk idee? schoonouders worden 50 en 60 jaar

Hoi,

Mijn schoonouders worden over 2 weken 50 en 60 jaar. Wonen sinds 6 jaar in Noorwegen, hebben een eigen boerderij en ijmakerij. Ze weten dat ik begonnen met taarten maken en zouden het leuk vinden als ik een taart maak op hun verjaardag. Ze vieren het op een dag in het weekend en er komen 20 mensen naar Noorwegen, wij dus ook. Wil de taart daar maken maar de decoraties alvast hier, maar wat? ik heb echt geen idee.
Miscchien hebben jullie leuke ideeën die me op weg kunnen helpen?

Groetjes Marleen

2

Re: help wie heeft er een leuk idee? schoonouders worden 50 en 60 jaar

een sarah, boerderij diertjes. klassiek met rozen of andere bloemen. dat delfstblauwe paartje dat elkaar kust, lekker nederlands.
Dit schiet mij nu even te binnen.
succes.

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

3

Thanks, denk dat het een taart met een Nederlands tintje wordt. Koetje, tulpje, molentje, zoiets, ga dit weekend maar es wat proberen.....

4

Bij de Xenos kon je leuke suikeren figuurtjes kopen in Delfts blauw, maar of ze er nu nog zijn dat weet ik natuurlijk niet.

Carola

5

ja, die zijn ook gaaf. die heb ik laatst gekocht bij cook & co in zoetermeer.

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

6

Haai.

Inmiddels zijn we weer terug van vakantie, doordat ik te weinig tijd had heb ik vantevoren niets kunnen uitproberen (qua decoraties), en heb ik de ene taart gemaakt met bloemen en de andere met sterren, het was toch een groot suc, ze vonden het super!!!

Toch bedankt voor jullie tips.

Groetjes Marleen