Onderwerp: ervaringen bouwhuis fondant?
ben benieuwd wie hier ervaringen mee heeft van welk merk is het?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » ervaringen bouwhuis fondant?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ben benieuwd wie hier ervaringen mee heeft van welk merk is het?
Je bent verdwaald
[MOVE] --> Bekleden
hmm had helemaal niet gezien dat ze fondant verkochten
ik heb ze even gemaild om te vragen welk merk het is en of het ook uithard
Dat is toch de fondant die Roos Banket verkoopt?
Ik heb 'm laatst gebruikt voor een bruidstaart en was er erg over te spreken Vond 'm vergelijkbaar met de M&B fondant
het is bakels rolfondant!
raar dat het zoveel goedkoper is.... *wantrouwende blik*
Hallo,
Onze rolfondant wordt geproduceerd door Bakels. Het is inderdaad de uithardende rolfondant.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Robert Bouwhuis
hmm dat is goed om te weten
het is bakels rolfondant!
raar dat het zoveel goedkoper is.... *wantrouwende blik*
dat scheelt idd enorm!!!!
komt volgens mij nog btw bij!!!!
zelfs met btw, wordt het nog geen 29,95 als in de hebshop
bouwhuis komt ook bij t&t
net ook ff gebeld met bouwhuis, ik kon het topic namelijk niet meer terugvinden. en hij vertelde mij ik heb vanochtend ookal een mail hierover beantwoord!!! maar scheelt inderdaad. Volgens hem zijn het gewoon dezelfde emmers!
haha mijn mailtje dus haha
ik zie nu ook dat ze icing powder hebben..... wat moet ik me daarbij voorstellen ik maak mijn icing namelijk altijd met poedersuiker en eiwit... zou dit een complete mix kunnen zijn?
ik heb geen idee
ik weet wel dat het woord icing niet direct royal icing hoeft te betekenen....
ga je niet naar de beurs volgende week? kun je het aan ze vragen
Nee, ik ga voor 2 jaar naar het buitenland. Vertrek over iets meer dan een week. Wil snel nog het een en ander inslaan om mee te nemen. Denk dat ik menr. bouwhuis morgen maar weer ff bel!!
haha goed idee, laat je het hier dan ook weer even weten?
k ga mij binnenkort ook eens wagen aan RI, dus wil t ook wel weten.
Ik heb nu ook voor t eerst eens fondant van bouwhuis besteld. Ik moet zeggen dat het (volgens mij) niet exact hetzelfde fondant is als Bakels. Wellicht van dezelfde fabriek etc.. maar vind t een stuk slapper als normale Bakels. Verder valt t me op dat het artikelnummer 42201 is en normale emmers Bakels hebben 42200.
http://www.bakels-senior.nl/nl/assortim … icings.htm
hier is een lijst van bakels met de nummers, maar daar staat 42201 niet tussen... vreemd dat het niet hetzelfde is.
http://www.bakels-senior.nl/nl/assortim … icings.htm
hier is een lijst van bakels met de nummers, maar daar staat 42201 niet tussen... vreemd dat het niet hetzelfde is.
Hmm....misschien wel een mailtje waard naar Bakels zelf!
Ik vond het niet lekker werken. Je krijgt het in een plastic zak in een kartonnen doos. Het is keihard, en brokkelt af. Het mag dan wel stukken goedkoper zijn maar dat merk je dan ook wel in kwaliteit. Voor mij was het eens maar nooit meer. Ik haal voortaan wel die emmers bij de shop.
Ik heb altijd die emmers en ben er super tevreden over. Als jij zegt dat je ze in doos kreeg heb je toch iets anders besteld?
Die dozen is MMF... die heb ik ook geprobeerd. Die was bij mij helemaal niet keihard, ja in t begin maar gewoon even doorkneden en daarna lekker zacht zoals andere MMF. Alleen iets plakkeriger daarom pak ik hem niet meer daar.
En die MMF vind ik ook heerlijk als je marsefond maakt. Als je de mmf alleen gebruikt vind ik het indd niet fijn werken.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » ervaringen bouwhuis fondant?