1

Onderwerp: Eerste bruidstapel & mickey

Mijn allereerste bruidstapel. Vond het erg eng, en hij was aan 1 kant helaas ook iets ingezakt  :(
Het stapelen moet ik echt nog wat meer oefenen denk ik...

Tips zijn dan ook erg welkom  ;)

http://i54.tinypic.com/mmy1e9.jpg

De Mickey stapel ging iets beter maar was ook niet zo groot. Onderste 25 cm en bovenste 20.

Ik wou er graag ook blauw in verwerken maar dat vond de moeder helaas niet zo'n mooie kleur  :(  En tja, klant is koning he?  :)

http://i51.tinypic.com/141qsti.jpg

2

Re: Eerste bruidstapel & mickey

De kleuren van je bruidstaart zijn erg mooi!!
Mickey is lekker strak

3

Gaaf die Mickey taart!!! :9

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

4

Je bruidstaart ziet er prachtig uit.
En Mickey is geweldig!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

5

mooie taarten zeg.

Tja dat stapelen blijft moeilijk hoor.
Ik doe altijd voldoende stokjes erin en meet het goed uit waar de taart op de ander komt te staan.

Ik neem het midden van de onderste dan komt daar op bijv een 20 cm taart dan zet ik nog stokjes in de onderste op 8cm van het midden snal je?

6

mooie taarten hoor. Ik vind juist je Mickey met deze kleuren héél erg mooi :thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

Esterke schreef:

mooie taarten zeg.

Tja dat stapelen blijft moeilijk hoor.
Ik doe altijd voldoende stokjes erin en meet het goed uit waar de taart op de ander komt te staan.

Ik neem het midden van de onderste dan komt daar op bijv een 20 cm taart dan zet ik nog stokjes in de onderste op 8cm van het midden snal je?

Euhm.....  :rolleyes:  nee snap het niet helemaal.... Wat voor stokjes gebruik je dan? Ik gebruik meestal Kitkat.

8

Vind ze allemaal heel erg mooi! Ik gebruik die lolliestokjes :o

-------------------------
Groetjes Chantal

9

Mooie stapels vooral Mickey is  :thumb:

10

ik gebruik maisstokjes.

Ik zet in het midden van bijvoorbeeld een 20 cm een maisstokje (afgeknipt tot gelijk aan de taart).
Dan zet ik erboven, onder, links en rechts (van boven op de taart gezien) er een een kruis zeg maar .De afstand is afhankelijk van de taart die hier op komt. Zeg dat er een 13 cm taart op komt dan reken ik 13 : 2 = 6,5 en zet ik op 5 cm vanuit het midden van de 20 cm taart die 4 stokjes L, R midden en onder Ook afgeknipt tot gelijk aan de taart.

is het nu wel iets duidelijker uitgelegd  ;)