Onderwerp: Zonder draak
maar wel met ridders en prinsessen
.
Mijn dochter word 7 en wil graag deze koekjeslollies trakteren op school.

De inspiratie kwam uit de nieuwe Mjam
.
Groetjes,
Tamara
www.sprookjestaarten.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
maar wel met ridders en prinsessen
.
Mijn dochter word 7 en wil graag deze koekjeslollies trakteren op school.

De inspiratie kwam uit de nieuwe Mjam
.
Groetjes,
Tamara
Geweldig leuk! 
Wat een leuke tractatie !! Heb je die gezichtjes zelf gemaakt of uit een mal ? Wat een werk.....
Wow Tamara wat zijn die leuk, je dochter zal morgen glunderen als ze die uit deelt!!!

super!
Leuk zeg, heel leuk gemaakt.
Helemaal geweldig!
zien er beide erg mooi uit!!
Wat een leuke tractatie !! Heb je die gezichtjes zelf gemaakt of uit een mal ? Wat een werk.....
Helemaal zelfgemaakt.......met de gezichtjesmould van Karen Davies

Die zien er super uit! En mijn dochter mag die absoluut niet zien vóór 25 oktober, want dat krijg ik nooit op de wereld...
Super gedaan zeg!
gr, Miriam
Wauw, die zijn echt gaaf zeg!! Super gemaakt!!
leuk joh.. hoe heb je die helm en dat kroontje enzo gemaakt?!! die is ook erg mooi!
leuk joh.. hoe heb je die helm en dat kroontje enzo gemaakt?!! die is ook erg mooi!
Met de hand gemaakt. Ik vond dat een leuker effect hebben dan met een uitsteker, dat geeft zo'n plat effect en nu ligt t er echt een beetje bovenop.
O wat zijn deze gewèldig!!!!!!!
Je dochter zal wel heel trots zijn op zo'n traktatie. En gefeliciteerd met haar verjaardag!
lil_suz schreef:leuk joh.. hoe heb je die helm en dat kroontje enzo gemaakt?!! die is ook erg mooi!
Met de hand gemaakt. Ik vond dat een leuker effect hebben dan met een uitsteker, dat geeft zo'n plat effect en nu ligt t er echt een beetje bovenop.
ja precies.. daarom zijnz e zo mooi hahaha...
erg knap gedaan!
Heel erg mooi, mag ik ze opslaan?
ik vind ze echt helemaal super..sla ze ook op als je het goed vindt....echt heel tof!!
Hele leuke koekjes zeg!
klein vraagje hoe kom je aan die lollystokjes??
ze zijn super, als de andere moeders dat zien op school, krijg je vast een aantal verzoekjes
Hele leuke koekjes zeg!
klein vraagje hoe kom je aan die lollystokjes??
Hier: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1157 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren