1

Onderwerp: Welke witte papiertjes gebruiken jullie voor de cc's?

Ik had de witte papiertjes besteld voor de cc's vd webshop hier maar die zijn te groot voor het bakblik vd Hema.
Waar halen jullie de witte papierenvormpjes vandaan voor je bakblik v. bv de Hema. Welke vinden jullie goed??

2

Re: Welke witte papiertjes gebruiken jullie voor de cc's?

Ik gebruik deze van Patidess en van Dr. Oetker.

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

ik gebruik ze van de sligro alle andere die ik bestelde waren ook elke keer te groot..... of van dr oetker.

4

dr oetker heeft geen witte... :nooo
maar nu heb ik ze vanmo vd Blokker gehaald. Deze passen gelukkig wel. Nu maar hopen dat ze mooi blijven tijdens en na t bakken.

5

ik heb gekleurde vormpjes van de HEMA, hebben ze geen witte?

6

Ik gebruik witte cupcake papiertjes van dr Oetker. Deze haal ik bij de marskramer.  :Y

7

ing schreef:

dr oetker heeft geen witte... :nooo
maar nu heb ik ze vanmo vd Blokker gehaald. Deze passen gelukkig wel. Nu maar hopen dat ze mooi blijven tijdens en na t bakken.

Dr oetker heeft wel witte hoor  :Y

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

8

oke! ik vond ze niet op hun site...
Heeft er iemand ervaring met de witte vd blokker die ik nu gekocht heb???
De hema heeft trouwens alleen rood/witte

9

Die van de webshop zijn de beste  :Y

Groet, Jolanda

10

Die van de blokker passen bij mij juist niet....Tis ook altijd wat he :P hihihihi heb je een link van de webshop? Heb ff gezocht, maar kon ze niet vinden.

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

11

Ik gebruik eigenlijk altijd die van de blokker. Maar ik bak geen CC's voor anderen, dus ben waarschijnlijk niet zo kritisch. Wat wil je weten over die van de Blokker?

HEMA heeft geen witte bij ons hier in Ede, alleen rode met witte stippen.

12

Grizje schreef:

heb je een link van de webshop? Heb ff gezocht, maar kon ze niet vinden.

Ik bedoel deze: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2409

Groet, Jolanda

13

nou die had ik dus besteld en wat bleek nu, ze zijn waarschijnlijk gewoon geplet in de doos :s  Het rondje, de bodem vh papiertje zeg maar is nog de goede maat dus die past op de bodem vh bakblik maar dan heeft er marsepein op gelegen en zijn ze wijd geworden van boven! en zijn dus ook niet meer terug te krijgen, vorm eruit zeg maar. Flink balen, ik had er veel gekocht...

14

Dat is balen  :( . Mijn ervaring is wel (vorige week nog gedaan met cakejes voor eigen gebruik), dat als ze te wijd zijn voor het vullen, ze door het beslag er toch goed inzakken en uiteindelijk de goede vorm hebben na het bakken. Je zet ze dan niet (zoals bijv. de Dr.Oetker caisses uit een bakje) helemaal in het gat, maar het zweeft er een beetje boven: met spuitzak de caisses vullen, dan drukt de vulling 'm er in.

Groet, Jolanda

15

Dat dacht ik dus ook om t zo op te lossen maar die bovenkant is zo wijd geworden dat de rand dubbel gaat zitten zodra je m vult. Ik heb er alles aan geprobeert van papiertjes tijdens t vullen vasthouden, laten zweven in t blik, alles maar omdat de hals zo breed is gaat hij dubbel zitten, echt lelijk dus. En aangezien ik ze besteld had voor cc's voor na een crematie binnenkort kan ik het niet maken. Ze moeten gewoon mooi en perfect zijn. Maar nu heb ik ze vd blokker en ga die snel uitproberen.