1

Onderwerp: Voor mij nóóit meer anders!

Sinds het begin van mijn taartenbakhobby vorig jaar gebruikte ik steeds marsepein van Funcakes. Ik kocht de 'moeilijke' kleuren (zwart, rood, oranje) voorgekleurd, de rest kleurde ik zelf met witte marsepein en kleurstof.

Tót ik afgelopen weekend voor het eerst Zeelandia marsepein gebruikte (had direct een 6kg verpakking gekocht). En ik ben om. Wát een fijne marsepein! Helemaal geen scheuren tijdens het uitrollen, helemaal geen plooien bij het bekleden, geen hobbels, bobbels of deuken. Ik heb dus een nieuw favoriet taartproduct, voor mij nooit meer iets anders.

Welke marsepein gebruiken jullie het liefst?

2

Re: Voor mij nóóit meer anders!

oke.. dat zet me wel aan 't denken :think:
Ik gebruik altijd gewoon marsepein maar scheurt vaak bovenaan de randen enzo...
Is Zeelandia duurder? gewoon hier vd webshop?
Veel plezier ermee!

Ik ben het helemaal met je eens!
Wat een verschil he?!
Werkt heerlijk!
Zeelandia is wel iets duurder, volgens mij iets van 40 euro voor 6kilo, ik koop het bij T&D in R'kerk...

4

Ik koop altijd Zeelandia. De marsepein is heerlijk en werkt heel erg fijn!

5

Zeelandia, met stip op nummer 1!  :Y

Wij zijn ook op hyves te vinden! http://marsefijn.hyves.nl/

6

Deze marsepein gebruik ik ook erg graag.

7

Ik ben benieuwd, net mijn eerste bestelling Zeelandia gedaan, gebruikte ook altijd funcakes.

als het goed is komt van de week mijn eerste zeelandia kilo binnen.. tot nu toe nog elke keer met fun cakes.. maar hoor zoveel goede verhalen over zeelandia dat ik die ook eens wilde proeren!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

9

Heb nu ook sinds een week Zeelandia, en ik vind hem ook helemaal geweldig !

Groetjes, Conny

10

kijk, dat zijn goede berichten :Y  Ik ga het ook maar s proberen denk ik.
Wel nog 1 vraagje hierover, smaakt het hetzelfde als marsepein? Want fondant vinden wij echt niet lekker hier..

11

Zeelandia marspein ìs marsepein ;)
Het smaakt meer marsepeinig dan FunCakes 1:4. De reden waarom ik hem niet lekker vind :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

ing schreef:

kijk, dat zijn goede berichten :Y  Ik ga het ook maar s proberen denk ik.
Wel nog 1 vraagje hierover, smaakt het hetzelfde als marsepein? Want fondant vinden wij echt niet lekker hier..

zeelandia is ook marsepein.. en las bij veel mensen dat ze zeelandia lekkerder vinden als funcakes! als ik nog over heb zal ik de 12e wel een stukje voor je meenemen!! kan je even voelen en proeven!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

13

Ach dat vind ik aardig van je, bedankt rianne! :thumb:

14

ik gebruik ook alleen zeelandia!

ik moet zeggen dat taart en decoratie nu ook hun eigen merk marsepein heeft wat erg goed is en per kilo te koop is en in kleurtjes....

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

15

sinds een maand hier alleen nog maar zeelandia, jeetje het was zoveel beter dan funcakes, en waar ik het haal nog goedkoper ook, 38,50 voor 6 kilo

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

Hier geen funcakes meer alleen nog zeelandia :D Rolt ook super goed het werkt gewoon fijn

17

Marsepein koop ik meestal hier in een taartenwinkel, partydecorator.
Hele fijne marsepein, maar de verkoper wil mij niet vertellen welk merk het is. :s
Geheim van de zaak, zegt hij....

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

18

Ik heb net 5 kilo funcakes besteld. Als die op is ga ik zo te lezen ook maar eens zeelandia proberen.

19

Ik heb ook al verschillende soorten marsepein gebruikt en ik heb nu sinds een tijdje ook Zeelandia en ik gebruik nu geen andere meer dan die. Zeelandia is echt zoveel beter verwerkbaar en nog lekker ook. Ben het helemaal met jullie eens ;)

Groetjes Angelina

20

Welkom bij de club  :D

Groetjes Melanie

21

Zeelandia staat hier ook met stip op 1.

Groetjes, Elly

22

ik gebruik altijd zeelandia..werkt zó fijn...

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

23

Jajjajjja en ik gebruik ook altijd zeelandia marsepein in spijkenisse verkopen ze die.

24

ZEELANDIA!!! 1:2, ik koop altijd bij MPBart in Alphen aan den Rijn :thumb: wil nooit geen andere marspein meer!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

25

Nou , das voor mij helemaal duidelijk! Ik bestel binnekort... ZEELANDIA!! Bedankt voor jullie mening! :thumb: