Onderwerp: oetker banketbakkersroom
hoi
weten jullie misschien of de banketbakkersroom van Oetker glutenvrij is,
wil deze namelijk gebruiken met mijn botercreme voor glutenvrije cupcakes op te spuiten
alvast bedankt
Hellen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oetker banketbakkersroom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi
weten jullie misschien of de banketbakkersroom van Oetker glutenvrij is,
wil deze namelijk gebruiken met mijn botercreme voor glutenvrije cupcakes op te spuiten
alvast bedankt
Hellen
Op de site van Dr. Oetker : AllergieHebben jullie specifieke recepten voor mensen met een allergie?
Nee, deze recepten hebben wij niet. Wij adviseren u om contact op te nemen met het Voedingscentrum in Den Haag. Zij kunnen u vaak verder op weg helpen.
Hoe weet ik of een product bijvoorbeeld gluten, koemelk, pinda, noten, lupine of ei bevat?
Op onze verpakkingen kunt u bij de ingredientendeclaratie zien welke ingredienten het product bevat. Als er gluten in het product zit wordt dit altijd genoemd. U ziet dan tarwe bij de ingredienten staat of er wordt specifiek genoemd dat het product gluten bevat. Dit geldt ook voor koemelk, ei, pinda, noten en lupine.
Als u nog vragen heeft over het gebruik van onze producten en allergieën, neemt contact op met onze consumentenservice. Wij helpen u graag verder.
Ik moet minder zout eten, hoeveel natrium bevatten de
Dr. Oetker producten?
Dit kunt u nalezen op de verpakking of op de productpagina van het product op deze website.
ik heb je mail gestuurd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oetker banketbakkersroom