1

Onderwerp: Taartrooster afdruk

Dames,

zou graag van jullie willen weten hoe jullie het voorkomen dat de roosters van de taartrooster in de kapsel zit..
heb het al geprobeerd met een stuk bakpapier  het enige wat echt helpt is een theedoek op de rooster en daarboven op de kapsel..
maar dit "hoort" zo toch niet ?

2

Re: Taartrooster afdruk

Ik zet mijn taart meestal ondersteboven op het taartrooster en bekleed 'm ook op die manier. Dat 't taartrooster dan in m'n bodem zit afgedrukt vind ik niet zo erg, niemand die 't ziet en er last van heeft. :)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

3

Doe ik ook  :Y en de onderkant is veel mooier :)

4

Ja ik gebruik ook de onderkant als bovenkant.. maar dit is dus echt is wat aan mij ligt hahaha... no big deal dus .. ik dacht dus dat je dat niet hoorde te zien ook al zit het aan de onderkant  ;)

5

Neuh, ik zit er niet zo mee ;)

6

Ik begrijp wat je bedoelt  :Y . Aan de taart zie je natuurlijk niets, maar ik zie het wel als er een stukje op een bordje ligt (en dat vind ik minder "professioneel"om te zien). Heb er ook (nog) geen oplossing voor. Werk het liefst met bbq-grillplaat van AH, die heeft hele fijne ruitjes, dat valt al wat minder op  ;)

Groet, Jolanda

7

Ik heb er geen probleem, maar, maar heb ook wel eens een stuk bakpapier gebruikt en dan op een omgekeerde bakplaat laten afkoelen, dan krijg je geen roosterafdruk...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

Hebben jullie het weleens dat de bovenkant die als onderkant wordt gezet om af te koelen dat het aan de taartrooster blijft plakken, het is een beetje kleverig.