1

Onderwerp: op zoek naar aardbeiencreme

ik heb begrepen dat je voor bruidstaarten beter vullingen kan doen die buiten de koeling kunnen,dus moet me plan omgooien(had alles al uitgezocht en opgeschreven) en ben op zoek,heb al het lijstje hier gelezen maar geen aardbeiencreme ik denk botercrememix met ja wat, jam lijkt me niet zo lekker,tovasaus aardbei ? is misschien weer te dun of zou dat kunnen en is dat lekker ,graag nog lekkere tips(combi,s) als iemand die weet.
alvast bedankt Carla

2

Re: op zoek naar aardbeiencreme

Ik vind dit recept van aardbeienmousse erg lekker:
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/2 … ienmousse/

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3 Laatst bewerkt door djehr (28-09-2010 18:55)

je hebt toch ook aardbeien smaakstof  :think: ...of zeg ik nu heel iets vies  :s

4

Hoi Carla
Ik heb de aardbeien patidess, die vind ik zelf wel erg lekker in de botercreme. Als je het wilt proberen, ik heb nog bijna een heel potje staan, kom maar halen.

Groetjes Eline

5 Laatst bewerkt door carol (28-09-2010 19:10)

ach wat lief van je Eline en vind dit een hele goeie,dom dat ik daar niet aan denk ,druk met de taarten  :lol: ,maar ga morgen toch naar Viv voor cakabaords(was ik weer vergeten zucht zucht) dus neem um daar wel mee,ben nu aan het bakken en kan niet ff jouw kant op en morgen werken dus als ik dan klaar ben rij gelijk door ,maar super bedankt ,en Lien lekker recept maar slagroom kan niet buiten de koeling ,toch bedankt
l groetjes Carla

6

Owja ik had niet gezien dat het buiten de koeling moest staan  :rolleyes: en idd de aarbeien patidess werkt ook perfect!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

7

BC met patidess en dan lekker wat verse aardbeien in dunne plakjes erop?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek