1 Laatst bewerkt door elleoj (28-09-2010 15:12)

Onderwerp: Hoi, ik ben Elleoj *zwaait*

Eigenlijk ben ik een gigantische lurker. :) Begin januari geregistreerd en nú pas posten. Excuses. ;)

Ik ben Joëlle (achterstevoren elleoj ;)), 20 jaar oud en gek van bakken. Als klein kleutertje stond ik al op een keukentrapje met mijn moeder beslag te mixen voor cakes. Er zijn al heel wat taarten en cakes uit de oven gekomen voor ik een nieuwe manier van bakken leerde kennen...

In januari was ik bij mijn oom die mij een overheerlijke taart met aftereight vulling bekleed met fondant liet versieren. Sindsdien ben ik verkocht. Als verjaardagscadeautje kreeg ik alle materialen die ik nodig had om mijn eerste paar taarten te bakken. Inmiddels ben ik bijna twintig taarten verder en heb de eerste opdracht voor een bruidstaart staan. Spannend!

Momenteel ben ik bezig met het maken van een site waarop ik mijn baksels kan plaatsen, maar ook bestellingen mee kan binnen halen. Ik studeer dan wel journalistiek, maar in mijn dromen over de toekomst verschijnt steeds vaker een prachtige winkel met schitterende taarten in het raam...

En waarom ik zo'n lurker ben? Vrijwel al mijn kennis heb ik hier op 't forum opgedaan door te lezen en linkjes te volgen. Waarvoor dank. ;) Nu is t tijd om zelf te gaan bijdragen.  :o

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

2

Re: Hoi, ik ben Elleoj *zwaait*

Welkom op dit forum. Maar waarom hebben we nog niet een van jouw 20 taarten mogen zien?

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe