oke dames....bedankt!!!
hij is nu klaar, toen ik de oven open deed om te prikken, zag ik em zakken, hij was mooi hoog.
moet ik em dan even in de oven laten staan???
ik heb em er nu uit, de springvorm los gemaakt....je raad het al, hij is gescheurd aan de zijkant en hij zakt in. hij is helemaal gaar!
ik heb em gebakken op 160 graden hetelucht, en 35 minuten.
maar hij is nu inmiddels gestopt met zakken en ik vind em evengoed mooi, hij is niet meer heeeeel hoog, maar wel te repareren met botercreme.
ik laat em helemaal afkoelen, vanmiddag gaat ie in de vriezer. ik heb em vrijdag pas nodig om te bekleden, maar heb een peutertje rond darrelen en dus niet veel tijd. dus ik bak er vanmiddag nog 1, ik heb er 3 nodig.
meiden wat ben ik toch trots op mezelf, ondanks dat het een beetje gescheurd is.....beter vetten dus, ik gebruik bakspray, kan ik beter boter gebruiken?
hoe doen jullie dat met bakpapier, ik had ergens een foto gezien met de zijkant van het blik bekleed met bakpapier, maar ik weet niet meer waar, en ik had het laatst geprobeerd, maar dan word het zo bobbelig.....eerst invetten en dan bakpapier er tegen plakken??? 
Groetjes Christa!