Onderwerp: Morgen weer een jaartje ouder dus er moet getrakteerd worden.. :-)
Vanmiddag in mijn prachtige nieuwe taartenhoek deze cuppies gemaakt voor de collega's.. PPPFFF die 33 erop vielen me zwaar hoor..

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Morgen weer een jaartje ouder dus er moet getrakteerd worden.. :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmiddag in mijn prachtige nieuwe taartenhoek deze cuppies gemaakt voor de collega's.. PPPFFF die 33 erop vielen me zwaar hoor..

OMG, stond er bij mij maar 33 op !!! ( snap je wel hoor !!
) maar je cuppies zijn mooi geworden, kan ook niet anders met zo'n geweldige hoek !! 
Hoera! Gefeliciteerd met je 33e verjaardag!
En je cc's zien er leuk en lekker uit, zullen je collega's vast erg blij mee zijn.
Ze zien er leuk uit!
Toevallig ben ik ook vandaag 33 geworden!
Straks nog wat foto's maken van mijn traktatie voor de collega's want ik hoef het ook niet te presteren om zonder iets aan te komen..... hahaha
leuk zijn ze 
Gefelicitaart met je verjaardag.....en troost je... je bent op dezelfde dag als ik jarig...en ik zou willen dat ik er 33 op kon zetten!!!

Ze zien er leuk uit!
Toevallig ben ik ook vandaag 33 geworden!
![]()
Straks nog wat foto's maken van mijn traktatie voor de collega's want ik hoef het ook niet te presteren om zonder iets aan te komen..... hahaha
Jij ook gefeliciteerd dan... Hopelijk heb je een leuke dag gehad!!
Gefelicitaart met je verjaardag.....en troost je... je bent op dezelfde dag als ik jarig...en ik zou willen dat ik er 33 op kon zetten!!!
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!!!!!!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Morgen weer een jaartje ouder dus er moet getrakteerd worden.. :-)