wipneus schreef:Ohh die is mooi!!!
Daar zou ik wel heel graag een how-to van willen zien, asjeblieft??
Tja, een how to....ik neem aan dat je de bloemen en blaadjes bedoelt?
Ik heb de gumpaste eerst op kleur gebracht, uitgerold en met de Tulip leaf cutter van Wilton uitgestoken (zonder het puntje), deze heb ik op de veiner leaf mold met een (met crisco ingesmeerde vinger) toch behoorlijk gewreven/gedrukt.
Ik heb ze toen -alle vijf- in vorm laten drogen op zo'n kartonnen fruit schaal (je weet wel zo'n ding waar de appels en peren in liggen bij de supermarkt). Toen ze nog redelijk soepel waren gedust en geverfd met kleurstof.
De stamens heb ik gewoon gumpaste gerold met een verdikte bovenkant waar ik vervolgens een soort gaatjes in geprikt heb. Ook weer gedust en geverfd en toch een klein weekje laten drogen.
De blaadjes heb ik op dezelfde manier gedaan als de bloem blaadjes, eerst de gumpaste groen gekleurd, in de veiner gedaan. BIj de blaadjes nog een extra stap gedaan, ik had een echte groene blaadje van de hibiscus geplukt, gewassen, gedroogd en daar de blaadjes nog een extra op geveined. In de vormen laten drogen en nog eens geschilderd. Ik heb deze net zo lang laten drogen als de blaadjes.
Vandaag heb ik dus de dummy bekleed, en als laatste met icing de blaadjes eerst geplaatst/geplakt en toen de bloemen.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo, volgende keer zal ik een stap bij stap foto serie maken. 
Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)