1 Laatst bewerkt door smarianne (27-09-2010 14:46)

Onderwerp: inspiratie loos

Ze wordt 20 en doet opleiding beveiliging en is gek op stappen en uitgaan en feest. Naturel kleuren en rood wit zwart. Bloemen vond ze ook wel leuk......... :rolleyes:
Taart moet liefst gevuld zijn met vruchtjes. ? ook daarin heb ik even helemaal geen idee..........las over mona tropische vruchten?  :think:

2e taart moet van melk chocolade zijn en hazelnoot
Daar heb ik me enigszins in verdiept en ga denk ik of melk chocolade ganache gebruiken en cadbury stokjes van xenos en hazelnoot pasta door botercréme + natuurlijk choco biscuit want die taart moet chocobom worden.

Maar die 1e?!?!!? Ik heb geen idee wat ik moet maken
en natuurlijk sinds mijn externe schijf crash zijn al mijn favoriete opgeslagen taarten ook verdwenen  :(

hellup

2

Re: inspiratie loos

Hmm inderdaad geen makkelijke opdracht  :think: Als vruchtenvulling vind ik aardbei of framboos altijd erg lekker, maar ik weet niet of zoiets een optie is. Anders misschien iets fris met lemoncurd ofzo?

Moet het een gewoon taartje worden of een stapel?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

nee 2 enkele taarten

4

Bij de supermarkt kun je ook diepvries framboosjes kopen. Hier kun je er een paar van op de vulling leggen (gewoon bevroren). Doe ik bij bijna al mn taarten. Ik vind dat erg lekker :)

Ik heb op t forum ook eens een taart voorbij zien komen waar iemand een cocktailglas op haar taart had gezet en daar een liggend poppetje in had geboetseerd. Was een feesttaart. Misschien dat een idee???

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

Qua vulling zou je framozenslagroom met verse (of diepvriesframbozen) kunnen doen (is dezelfde topping als de brownie cheesecake met frambozen van de hummingbird bakery)

6

geboetseerd poppetje had gekunt maar ik ken het meisje helemaal niet dus heb geen idee wat voor typetje het is. Kort haar, lang haar, blond, donker........
frambozen gebruik ik wel in frambozenroomcréme maar diepvries frambozen zo in de taart lijken mij te vochtig worden  :think:
slagroom is geen optie...........ze kan n.l. niet zo goed tegen slagroom en de taarten worden donderdagavond al opgehaald en zaterdag aangesneden omdat wij weekendje centerparcs gaan doen.

Ben rozen aan het maken almie ;)
maar ergens wel beetje oud wijvig voor meisje wat 20 wordt :S

7

En iets met het beveilingslogo: dat V-tje? Als je er een heleboel doet, kan het een soort patroon worden.

I'm not fat, I'm just short for my weight