Onderwerp: Een paar om te delen...
Beste leden,
Ik wil graag een paar taarten (en wat kleinere dingen) laten zien die ik gemaakt heb de laatste tijd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
De regenboogtaart, gevuld en afgesmeerd met passievruchtenbotercreme en aangezet met kokos en voor het leuke aanzicht een paar suikerbloementjes erop.

The Chocolate bomb. Chocolate mud cake gevuld met 2 lagen ganache. 22 cm doorsnede, +/- 4 kg zwaar....

De verjaardagstaart voor mijn vriendin Lilian. 4 lagen madeiracake met aardbeienbotercreme en chocolademousse. Had geen tijd om de rozen zelf te maken dus heb ik kant en klare gekocht.

Verjaardagstaart voor de zoon van een collega, geheel naar zijn eigen ontwerp. Een american football field! Chocolate mud cake met ganache gevuld en met 1,5 kg marsepein bedekt. De taart is 39x26 cm groot.

De verjaardagstaart voor de oma van mijn vriendin. Een madeiracake gevuld met een laag aardbeienbotercreme en aardbeienvlaaivulling bovenop, afgewerkt met witte chocolade.

Verjaardagstaart voor Jayden, de zoon van een vriendin van ons, hij werdt 1 jaar oud. Bisquit met passievruchtencreme, en rolfondant er overheen.
De andere is een chocoladebisquit met ganache en nog wat chocoladeversieringen.
En als derde een meptaartje. Een klein slagroomtaartje met wat suikerbeertjes.

De ocean of chocolate. Weer chocoladebisquit met ganache (erg populair) en overgoten met vloeibare ganache en zeevruchten bovenop. We gingen op bezoek bij mijn vader en zijn vrouw in Eerbeek. Volgende keer toch maar afsmeren met creme voor het overgieten...

Mijn broer was jarig en wilde graag, hoe kan het ook anders, een chocoladetaart.... Beetje geexperimenteerd met decoraties

De welbekende kwarktaart uit een pakje! Ja je leest het goed, uit een pakje...... afgewerkt met bosvruchten.

Cupcakes met een restant ganache.

Bananenmuffins, zoete maismuffins en chocolate chip muffins.

Boterkoekjes, had ik zin in.... En nee, niet uit een pakje!

Chocoladeletters voor sinterklaas

Chocolate chip cookies en m&m cookies.

Gevulde speculaastaart, sweet potato and pecan pie en hot and spicy breadrolls.

Groetjessss

Uit ieder kapsel gingen 2 plakken.
Leuk gedaan mop !

!