1

Onderwerp: Arrivederci!!!

Het seizoen is afgelopen voor ons. Ons restaurant aan het Gardameer is vanavond voor het laatst open en dan openen we met Pasen weer.

Na 6 maanden van non stop hard werken, moest er natuurlijk een taartje komen om het einde van dit (goede) seizoen te vieren.

Een simpel logo taartje van het restaurant dus en verder nog wat cc's om de gasten arrivederci te zeggen!

http://94.100.122.205/1113600001-1113650000/1113639101-1113639200/1113639155_5_m0AA.jpeg

Bedankt, tot ziens in het volgende jaar:
http://94.100.120.163/1113600001-1113650000/1113643401-1113643500/1113643434_5_HVwK.jpeg

2

Re: Arrivederci!!!

Leuk en mooi strak!
Hebben jullie nu zelf vakantie?

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

3

Mooi! Uiteraard een hele goede reden om een taart te maken!

Geniet van de komende 6 maanden!

Die cc's zijn trouwens erg leuk gedaan zo!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

4

Thanks...
Ja we hebben nu idd vakantie. Ikzelf ben nu fulltime moeder, maar mijn man heeft het er zo druk mee gehad! Die is in die 6 maanden misschien 3 keer van de camping af geweest... En zelfs dan nog voor werk. Dus die mag nu gaan relaxen!

Wauw, jouw taarten zijn altijd zoooooo strak!
Is het nu een beetje beter qua temperatuur?

Groetjes Karine

6

Het is heerlijk nu. Tussen de 20 en 25 graden en alle toeristen naar huis........ heeeeeerlijk

7

Dan heeft je man de rust (en het lekkere gebak) wel verdiend en jullie als gezin zijn vast ook blij dat hij weer wat meer tijd heeft!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

Erg mooi  :thumb:
En nu dus lekker tot rust komen,zekers na een periode van zeer hard werken,geniet ervan  :cool:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

9

De taart is mooi  :Y

Heb je ook een website van je restaurant? Wil nog steeds een keer naar het gardameer,  misschien kunnen we dan in het restaurant komen eten... Hoe zit het trouwens met de herfstvakantie (25 t/m 29 oktober) zijn dan de winkels en restaurants nog open in de omgeving van het gardameer... of zijn die ook dicht?

Wat een prachtige taart, strak en mooi logo.
Molto bello!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

11

Mooie strakke taart!