1

Onderwerp: fondant vies?

wat me erg opvalt is dat heel veel mensen het fondant niet opeten van de taart en het steeds ophet gebaksbordje laten liggen.

vind dit helemaal niet leuk en denk dan ook dat er zo minder bestellingen komen. :/

zien jullie dit ook vaak gebeuren?

2

Re: fondant vies?

Komt misschien omdat men het te zoet vind?

Groetjes Natascha

3

Ik zie het weleens maar dan is het vaak een deel van de fondant omdat ze het teveel vinden om alles op te eten. Heb wel gemerkt hoe dikker het uitgerold (of niet uitgerold ;)) is hoe eerder het blijft liggen.

Say YES with joy. Say NO without fear.

4 Laatst bewerkt door djehr (27-09-2010 17:49)

Dat gebeurt heel vaak hoor. Niet alleen met fondant maar ook met marsepein. mensen vinden het inderdaad te zoet. Maar of je daardoor minder bestellingen krijgt....volgens mij niet gezien het succes van andere baksters. je kunt ook eens marshmallow fondant proberen. Dat schijnen veel mensen lekkerder te vinden. Zelf gebruik ik alleen marsepein en rol dat zo dun mogelijk uit. Dat wordt meestal; wel opgegeten.

5

Of misschien denken mensen aan de lijn ;)

6

fruitcake schreef:

Of misschien denken mensen aan de lijn ;)

:lol:  :lol:

7

Wat de mensen thuis doen weet ik, en jullie, natuurlijk niet. Maar bij mij gaat meestal alles op. Wanneer het te dik is uitgerold of stukken dubbel bekleed, laten mensen het nog wel eens liggen. Ik hoor ook bij diegene die fondant niet lekker vinden  :o . Marsepein is ook zoet, maar daar zit nog een (amandel)smaak aan, vind ik. Ik hou ook niet van winegums enz.

8

en callebaut fondant is die dan zoveel lekkerder?
vroeg ook af of de chocolade rolfondant wel lekker is en echt meer naar chocolade smaakt?

9

ik vind zelf de chocoladefondant niet echt lekker. Heb eigenlijk altijd de fondant van pettinice, die vinden wij wel lekker.
Ik probeer wel de fondant altijd zo dun mogelijk uit te rollen maar het nadeel vind ik dat het dan sneller scheurt. ( ik ben nog steeds zoekende naar de juiste dikte, maar schaar mezelf ook onder de categorie beginners :lol: )

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

10

soms komt het gewoon doordat het er zoet uitzuit

11

Ik vind de vanillefondant van funcakes lekker. De meesten vinden het hier lekkerder dan marsepein!

12

Ik vind de vanillefondant van funcakes lekker. De meesten vinden het hier lekkerder dan marsepein!