Onderwerp: Ervaringen EC mix
Bij de tastyshop en taart en decoratie hebben ze nu nieuwe mixen van EC. Wie heeft ervaring hiermee?
Ik wil de EC mix biscuit misschien bestellen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ervaringen EC mix
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bij de tastyshop en taart en decoratie hebben ze nu nieuwe mixen van EC. Wie heeft ervaring hiermee?
Ik wil de EC mix biscuit misschien bestellen.
Ik heb er geen ervaring mee. Ik zag ook dat ze EC marsepein hebben. Ik ben ook wel benieuwd, dus lees even mee.
ik heb de biscuit en moskovische mix besteld en wil het straks gaan uitproberen
Ik heb de biscuit al gekocht en gebruikt.
Ik merk niet heel veel verschil met FunCakes. Met snijden leek hij iets droger, maar daar proefde je niets van.
Ik heb de cupcake mix van EC geprobeerd en is echt heel erg lekker en ik heb ook gelijk geen last meer van loslatende papiertjes (hoef er zelfs geen plank op te leggen na het bakken)... zou het nou toch aan de mix liggen?
Heb vandaag de EC marsepein uitgeprobeerd, ging super goed! Alleen kleine verpakkingen van 260 gram per stuk, dus als je grote taart wilt maken, even pellen!
ikzelf vind de biscuitmix van funcakes niet lekker, maar deze vond ik wel gaan; ben nog steeds op zoek naar de wauw-factor...
Ik gebruik tot nu toe soezie en deze vind ik erg lekker. Maar de EC mix ga ik ook bestellen.
Bedankt voor jullie reacties.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ervaringen EC mix