1

Onderwerp: Spiderman

Pjoew, dat was nog een hele klus om dit lastige mannetje te boetseren, maar het is uiteindelijk gelukt. De lijntjes heb ik er met zwarte kleurstof op geschilderd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WZ8FAXRE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B6TTJJMF.jpg

Meer foto's staan op mijn site en in mijn album.
Gevuld met vanillecrème en aardbeienjam.

Bedankt weer voor het kijken!
Groetjes, José

2

Re: Spiderman

Erg knap gedaan zeg!!

3

Goed gelukt om die lijntjes zo netjes op spiderman te schilderen, petje af!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

4

gaaf gedaan !!!

5

knap gedaan josé! Je hebt een vaste hand zo te zien :lol:

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

6

Hahaha grappig zeg ik heb gisteren je taart geproeft en was heerlijk ik was namelijk op dat feestje, ja ben hier op forum heeeeeeeeel lang niet gweest 5 jaar om precies te zijn maar ben toch weer begonnen met taarten maken groetjes juanita

7

WAUW, wat ziet ie er geweldig uit!!!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

8

Wat is die spiderman goed gemaakt zeg!!!

9

Geweldig gemaakt zeg!!!

Groetjes Maji

10

Zelfs de lijntjes zijn waanzinnig strak  :lol: , echt superknap  :thumb: . Ik heb 'm 1x gemaakt, maar toen heb ik de lijntjes er ingetrokken met een tooltje, vond ik wat makkelijker  :D . Je bent volgens lekker bezig geweest. Ik zag meer taarten van je staan, dus die ga ik nu maar even opzoeken.

Groet, Jolanda

Leuk gedaan!

12

Mijn hemel, wat is dat knap gedaan!
Niet alleen een perfecte spiderman maar ook de taart eronder is supermooi, strak en leuk gedecoreerd, gaaf!!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

13

Supertaart! Maar ja, dat zijn al jou taarten :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

14

jeetje prachtig zeg , ik heb toevallig voor 4 okt een spiderman taart en ik wou dat ik ook kon boetseren als ik dit zie hihihi

echt een prachtige taart

zoetigheidje.mijnalbums.nl

15

Ze zijn onwijs mooi!! De taart en het boetseersel  :Y

16

Wauw!!

"Bel straks ff terug mam, ik sta net de cake af te gieten" - Loesje

17

Jee, wat moest ik lang op deze taart wachten.....
Maar José, het was het wachten waard. Super http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002013F.gif

groeten Annemieke
Cake It

18

Wat een super gave taart :Y

Gaaf gemaakt  :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

20

Wauw!! (alweer...)

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

21

Mooi gedaan...je blijft maar mooi bezig :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

22

Super mooi!
Ik had al even op je site gekeken.

Vraagje.. hoe krijg je op de foto de achtergrond zo zwart en de taart dan toch goed belicht?

Het lijkt wel alsof je de taarten in een fotostudio hebt gefotografeerd.

23

gaaf.......meer kan ik niet zeggen....

oh jaaaaaaaaaaaaaa
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

24

Bedankt voor jullie berichtjes!

@ Juanita: leuk dat je op het feest was! Jicomo boft maar met zo'n super feest!!! We kregen van Jennifer ook nog twee bakjes nasi mee met alles erop en eraan en ook nog surinaamse koek en rum-rozijnen cake. We hebben het 's avonds heeeerlijk opgesmuld, jeetje wat was dat lekker zeg! Complimenten voor jullie ook hoor!

@ Cathelijntje: ik heb geen foto studio, maar een zwarte inductieplaat met een zwart granieten spatplaat erachter. Mijn man kan heeeel goed fotograferen ;) en in paintshop kun je met de instellingen van contrast enzo de achtergrond mooi zwart krijgen.

Groetjes!

25

Heel gaaf gedaan!

Toen ik die lijntjes zag vroeg ik me meteen af hoe je die erop getekend had. De volgende keer probeer ik het ook met zwarte kleurstof.
Ik kan niet met die foodwriters werken. Na een paar streepjes doen ze het al niet meer. Splinternieuwe pennen!!!! Zal wel aan mij leggen maar ik vind ze echt waardeloos. Ik doe vast wat verkeerd :+

Maar echt heel knap geboetseerd. Vooral een poppetje in die houding lijkt me er lastig :Y

Doei doei.