1

Onderwerp: [FEEDBACK] Weer een Cars..wil je toch even kijken?

Je komt ze veel tegen op het forum, maar voor mij was het toch echt de eerste.
Ben er niet helemaal blij mee..Vind de taarten niet strak. Hoe krijgen jullie ze zo superstrak?
Gelukkig waren de mensen die hem op kwamen halen heel lovend en vonden ze hem prachtig! (Tsja, zij weten natuurlijk niet hoe ik het eigenlijk wil ;) ).
Inspiratie gehaald van Etspaghet, bedankt nog!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-74NJWHXT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NCCOBSCH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OI88EQL4.jpg

Bedankt alvast voor de tips en reacties!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: [FEEDBACK] Weer een Cars..wil je toch even kijken?

Ik vind hem heel leuk, en behoorlijk strak..
Het lijkt alleen alsof Bliksem niet zo blij is dat hij op de taart staat.. hij kijkt een beetje sippies! In principe zijn de ogen van bliksem gewoon een wit rechthoekje, met een rood randje aan de bovenkant. Zo voorkom je ook dat hij wat sip kijkt!

.. Want taart kan altijd!!

3

hij is leukkkkkkkkk :Y

Nou ik vind hem super hoor :thumb:

Ik krijg hem niet zo strak tot onder aan de rand van de taart, bij mij zit er altijd een sierrandje op O-) .
Bliksem vind ik enkel een beetje triest kijken maar voor de rest heleaal niets mis mee :Y

5

Hoe bedoel je niet strak= Ik vind hem mooi hoor! Inderdaad kijkt bliksem niet echt vrolijk eerder als die blik van mijn hond als hij op zijn donder krijgt :lol:  Tis echt een mooi strak leuk taartje!

groetjes véronique

6

Ja...dat vond ik ook wel, dat hij wat sippig keek. Zijn mondje lachte, maar zijn oogjes stonden inderdaad een beetje verdrietig..
Tsja en wat betreft het strakke...ik weet niet. Ik kom regelmatig taarten tegen die ook zo'n mooie scherpe rand vanboven hebben, dat mis ik aan de taart.

7

Ik vind hem toch strak uitzien hoor  :Y  Zoals de anderen zeggen kijkt Blikse een beetje triest. Ik wil je voor de steentjes de tip geven om een lichtere kleur of een beetje grijs door het bruin te kneden, en niet helemaal doorkneden, dan krijg je een echt steentjes effect, zo een beetje gevlamd.
Maar ik vind je taart toch erg leuk geworden hoor!

ik vind hem heel erg leuk  :thumb:

carpe diem

9

Hij is erg leuk! :Y

10

Helemaal leuk :thumb: ! Ziet er toch strak uit hoor. En je bliksem is mooi geboetseerd.

Jammer idd dat bliksem een beetje sip kijkt, maar dat is toch een leerschool voor de volgende keer ;)

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

11

geweldig. leuke weggetje langs de rand

12

Bliksem is inderdaad een leerschool, al vond ik hem qua boetseerwerk wel goed gelukt..op zich...T zijn die oogjes he.

Bedankt voor de tip over de steentjes! Neem hem zeker mee :)