1

Onderwerp: stapel snijden vraag??

Mischien is deze vraag al vaker gesteld. Ik kan hem helaas niet vinden.

Hoe snijden jullie een stapel taart? Halen jullie de laagjes van elkaar af? hoe ziet de taart eronder dan uit? en als je ze niet van elkaar af haalt zakt de onderste taart dan niet in?

Bedank voor julie tips/ Hulp

2

Re: stapel snijden vraag??

elke laag krijgt een taartkarton en je moet de taarten wel stutten anders zakt de stapel in.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

3

Als de taarten verschillende vullingen hebben haal ik ze van elkaar af, zodat mensen kunnen kiezen. Als alles dezelfde vulling heeft laat ik ze op elkaar en snijd ik voorzichtig tot aan de taartkarton. Hierbij moet je natuurlijk niet te veel kracht zetten, anders druk je de taart in de andere taart(en) er onder.

Meestal heb ik verschillende vullingen, dus haal ik ze van elkaar af. Wel zonde en de taart er onder is dan wat kaal natuurlijk, maar de Kitkats die ik als stutjes gebruik zijn vaak wel weer een hele verrassing!

4

fruitcake schreef:

Als de taarten verschillende vullingen hebben haal ik ze van elkaar af, zodat mensen kunnen kiezen. Als alles dezelfde vulling heeft laat ik ze op elkaar en snijd ik voorzichtig tot aan de taartkarton. Hierbij moet je natuurlijk niet te veel kracht zetten, anders druk je de taart in de andere taart(en) er onder.

Meestal heb ik verschillende vullingen, dus haal ik ze van elkaar af. Wel zonde en de taart er onder is dan wat kaal natuurlijk, maar de Kitkats die ik als stutjes gebruik zijn vaak wel weer een hele verrassing!

zo had  ik het ook gedaan. maar mischien mijn fout ik had de onderste taart niet hellemaal doorgetrokken. dus waar de tweede taart kwam daar zat dus geen deco meer. het was een taart met allemaal gekleurde strepen. nhet zag er dus niet mooi uit.

Doen jullie dan wel ook onder de taart asfwerken?

5

Nee, de taarten onderop decoreer ik verder niet aan de bovenkant, wel aan de zijkant.