1

Onderwerp: Ik had m bijna naar buiten gegooid...

Even dacht ik... waarom heb ik deze hobby... pffft.
Zo ongeveer de hele dag met dit monster bezig geweest.

De fout lag trouwens geheel bij mijzelf.... te weinig botercreme. Normaal kom ik er goed mee weg, maar ik had een andere aardbeienvulling dan anders en hij droop nog net niet van mijn taart af.

Normaal gesproken maak ik zelf biscuit, maar de laatste tijd heb ik die van funcakes. Het valt mij op (of ligt het gewoon aan mij??) dat dit biscuit sneller uit fatsoen gaat? Of vul ik dan misschien gewoon te dik?

Na vandaag weet ik ook weer waarom het een hobby is en geen bedrijfsiets. Ik ben nog lang niet op niveau! (sorry..taartendipje na een dag vol gestuntel....)
http://94.100.120.163/1112350001-1112400000/1112389401-1112389500/1112389489_5_Opf7.jpeg

2

Re: Ik had m bijna naar buiten gegooid...

Ik zie geen gestuntel hoor, ik vind het mooi!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

3

Hihi ... ik heb express de foto anders genomen... het valt nu minder op...

4

Ziet er goed uit hoor  :thumb: . Mooie kleurencombi ook :).
Ik denk niet dat het aan het biscuit ligt hoor, tenminste..Ik heb er nooit problemen mee. Misschien ook omdat ik niet anders gewend ben? :think:  Moet zeggen dat ik met dat vochtige weer ook wel wat problemen ondervind. Taarten gaan als een gek zweten zodra ik ze nog maar uit de koelkast haal..Dus hier ook volop gestuntel :D !

5

De kleurencombi was noodgedwongen...

Ik wilde een rood/witte maken, maar iemand heeft de Makro leeggekocht ... wit was op..... haha

Bedankt!

6

Toch heel mooi hoor, en prachtige tinten blauw !

Groetjes, Conny

7

Niet uit het raam gooien hoor!! Geeft zo'n rotzooi!!!

Ik vind hem heel erg mooi, vooral de kleuren

.. Want taart kan altijd!!

8

:9 Mooie taart

9

En wat een stress vandaag. In de auto.... heb nog nooit zo paniekerig mn man rustig laten rijden....
Maar hij heeft het gehaald!