Re: Girly bruidstaart
Wow! GEWELDIG
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Girly bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow! GEWELDIG
Wow super mooi zeg..
Wat een feestje! Geweldig!
Een genot om naar te kijken! Ik snap wel dat de bruid sprakeloos was!!
Toen ik las: ze zijn in dezelfde stijl gedecoreerd, dacht ik huh? de gasten?!
Maar ik vind de taart ge-wel-dig!
Wat een pr8ige taart!
Jammer dat je de puf niet meer had om de anderen op de foto te zetten. Ben nou toch wel benieuwd hoe het totaalplaatje er uit had gezien.
Wauw heel erg mooi!
Prachtige kleuren en heel leuk, maar ik vroeg me ook meteen af wat die man daar thuis nog in te brengen had, hihi!
Prachtig zeg, wat een werk, maar schitterend !
echt waanzinnig zeg!!!!
heel mooi gemaakt...
heb binnenkort ook een opdracht voor 60 personen en wordt een trap met 5 lagen maar ik heb nog geen idee voor de planning eigenlijk...
hoe lang ben jij bezig geweest hieraan?
moet toch een paar taarten invriezen lijkt me,dat haal je nooit in 1 dag 5 taarten bekleden.
maar mijn petje af voor je hoor
groetjes
Oh geweldig, deze vind ik mega-gaaf! Die kleuren zijn helemaal mijn ding, alle details vind ik super: dik compliment
Een plaatje!
Prachtig !
Oooooooooo Wat is die mooi en zo lief zeg, echt
In 1 woord, geweldig
wauw..erg mooi
echt waanzinnig zeg!!!!
heel mooi gemaakt...
heb binnenkort ook een opdracht voor 60 personen en wordt een trap met 5 lagen maar ik heb nog geen idee voor de planning eigenlijk...
hoe lang ben jij bezig geweest hieraan?
moet toch een paar taarten invriezen lijkt me,dat haal je nooit in 1 dag 5 taarten bekleden.
maar mijn petje af voor je hoorgroetjes
Ik ben inderdaad al een dag eerder begonnen met taarten vullen en bekleden. Ik gebruik eigenlijk alleen maar goed houdbare vullingen, dus dat is geen probleem.
Als je wel vullingen moet gebruiken die in de koelkast moeten kun jej er nog voor kiezen om alles een dag van te voren te vullen en af te smeren en ik de koelkast te zetten. De dag erna alles bekleden en decoreren. Veel decoratie ook vantevoren klaar hebben ...
Ik ben zelf wel een dikke twee (lange!) dagen bezig geweest met alles (en dan heb ik het niet eens over het bakken nog!)
Wat een gave taart!!
Gave taart zeg, mooie kleuren gebruikt en héél girly...
Nou dat geloof ik, dat dit een dagenlange klus was. Maar je hebt het er echt geweldig vanaf gebracht! Heerlijk, zo'n over-the-top taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Girly bruidstaart