Onderwerp: Kinderfeestje
Gisteren had mijn dochter haar kinderfeestje. Dit jaar wilde ze taartjes versieren met haar verjaardag. Hieronder het super resultaat van acht 8-jarige dametjes. Allemaal gemaakt met een 12 cm blanda bolletje.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kinderfeestje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren had mijn dochter haar kinderfeestje. Dit jaar wilde ze taartjes versieren met haar verjaardag. Hieronder het super resultaat van acht 8-jarige dametjes. Allemaal gemaakt met een 12 cm blanda bolletje.

ach wat leuk zeg!!
had je zoveel voorbeelden...?
ach wat leuk zeg!!
had je zoveel voorbeelden...?
Ze konden kiezen uit een stuk of 10 voorbeelden. Eigenlijk best wel veel als ik het zo bedenk. Gelukkig zijn ze niet al te moeilijk om te na te maken en 8-jarigen kunnen al best veel. Ik heb het wel simpel gehouden door de bolletjes van cake te maken en ze niet te laten vullen. Er gaat toch best veel tijd in het decoreren zitten en ze hadden allemaal af en toe toch nog een beetje mijn hulp nodig.
ooo wat hebben ze dat superleuk gedaan!
Echt leuk gedaan, creatief groepje hoor 
Leuk bedacht en er zitten toch wel talentjes tussen hoor!
Wat ontzettend leuk resultaat !!! Erg knap voor 8-jarigen!
Wat een leuke taartjes en vast een heel gezellig feestje. Nog gefeliciteerd trouwens! 
een heel oude topic, maar ik wil deze graag terug kunnen vinden voor mijn dochters partijtje, zo'n leuk idee, en wat een mooie voorbeelden. (erg goed gemaakt ook voor 8 jarigen!)
oeps sorry, dubbel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kinderfeestje