Onderwerp: Eindelijk aangemeld!
Beste taartenbaksters,
Toen ik vorige maand een verjaardagstaart wilde maken voor mijn dochtertje ben ik op De Leukste Taarten terecht gekomen en sindsdien ben ik er niet meer weg te slaan :-)
Mijn eerste marsepein-fondant taart heb ik dus in augustus 2010 gemaakt met bijpassende cupcakes. Ik heb een berg spullen aangeschaft bij bientje in Arkel en van haar wat tips gekregen (dank Sabine!) en ik was supertrots op het resultaat. Meteen daarna heb ik met mijn zus afgesproken om in september de taart voor de verjaardag van haar dochtertje te maken. Dat vroeg dus meteen weer om inspiratie van DLT! Dus inmiddels drie taarten verder wordt het toch wel tijd om me hier aan te melden, vind ik zelf.
Dan nog even kort voorstellen: mijn naam is Diana, ik woon samen met mijn vriend, dochtertje van 2 en de beestenboel in Hank (N.Br). Ik werk drie dagen in de week en we zijn ook nog een huis aan het verbouwen waar we volgend jaar naar toe verhuizen. Tussen de bedrijven door probeer ik dus nog tijd te vinden voor mijn nieuwe hobby, het taartenbakken!
Ik probeer elke dag wel even te kijken bij de topic met 75 nieuw geplaatste taarten en kijk met veel bewondering naar de prachtige creaties die jullie hier neerzetten. Meteen mijn allereerste compliment aan iedereen die - vaak naast drukke bezigheden zoals werk en gezin - tijd vindt om deze schitterende taarten te creëren. En trouwens , ik heb ook bewondering voor al de taartenbaksters die net als ik nog maar net begonnen zijn en toch ook hun eerste baksels durven te showen, zij hebben mij over de drempel geholpen me ook aan te melden op dit forum. Overigens valt me echt op dat er hier leuk met elkaar wordt omgegaan en dat de ervaren baksters ook echt de moeite nemen de nieuwelingen te helpen en te motiveren, de sfeer is echt geweldig!
Natuurlijk ga ik nog heel veel inspiratie van jullie opdoen en veel leren van dit forum. Waarvoor alvast mijn dank! Hopelijk kan ik ooit na heeeeel veel oefenen op een dag ook als inspiratie voor anderen dienen...
Iedereen veel fun met het bakken gewenst
en groetjes, Diana (Taartiana)
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"