Onderwerp: [FEEDBACK]Ganachetaart
Nou hier mijn 1e ganachetaart en mijn 1e geboetseerde roosjes, allemaal ahv howto's hier.
De ganachetaart zelf ben ik wel tevreden over, helemaal egaal is ie aan de zijkant niet maar denk dat dat ook haast niet wil. Of ik had hem vaker moeten overgieten, maar vond 2x eigenlijk wel genoeg.
Mijn roosjes vind ik wel aardig gelukt zo voor de allereerste keer, maar tips over hoe ze nog beter en mooier kunnen zijn zeer welkom!
Aan de zijkant had ik graag 'gefeliciteerd' willen hebben. Had dit met witte chocola in spiegelschrift op bakpapier geschreven maar kreeg het niet op de taart. Denk dat ik te ongeduldig ben geweest en de witte choco verder had moeten laten uitharden voor ik het probeerde. Hier ook weer zijn tips zeer welkom.
Heb de witte chocola toen maar gebruikt voor een 'sierrand' aan de bovenrand van de taart maar vind die niet zo heel mooi geworden. Vond het lastig om mooie lijntjes te trekken.
Voor de onderrand heb ik smurfen knetterchocoladesticks gebruikt hihi.
Hij is gevuld met mbc met karamelsaus en echte stukjes karamel, een laag mona luchtige kwarkyoghurt aardbei en een dun laagje jam.

Bedankt voor het kijken!