1

Onderwerp: Blauwe geboortetaart met schoentjes

Mijn (voormalige) oppas is in augustus bevallen van een zoontje en vierde afgelopen zaterdag haar geboortefeestje.  Dit is de grootste taart die ik tot nu toe gemaakt heb, en pas de tweede keer stapelen (de eerste keer driehoog).  Het had allemaal een stuk strakker gemogen maar ik ben niet ontevreden.  De oppas was er in ieder geval heel blij mee!
Ze houdt van vanille en chocola dus dat heb ik gecombineerd:
Bovenste - chocobiscuit met twee lagen Zwitserse room;
Middelste - chocobiscuit met Zwitserse room en Tobleronemousse;
Onderste - vanillebiscuit met twee lagen Tobleronemousse.

http://api.ning.com/files/e9skv2L4*i-1JLzvW1y7Zl7Ym8l-wKD2n5MLtIdVFBUPhiOduHjTmdODhdvcJeSKlmuG7-n*DTxvXYGvkDDxiDRTL4f-v1Hh/GeboortetaartNadia004.JPG?width=498&height=600

Bedankt voor het kijken en voor eventuele tips/opmerkingen.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

2

Re: Blauwe geboortetaart met schoentjes

Wat een schatje (of schat vanwege het formaat  :lol: ). Leuk met die muisjes aan de zijkant!

3

erg mooi!!!!

4

Leuk hoor!! Heb die schoentjes nog op mijn to-do-list staan!!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

5

hoezo strakker waar ????ik vind hem prachtig toch eenvoudig maar mooi en die muisjes maakt het helemaal af

6

mooi !!! leuk gedaan die rand  :thumb:

7

Bedankt voor jullie complimenten! Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het idee van de muisjes hiervandaan heb, dus als iemand het herkent, bedankt!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

8

Ik vind hem erg leuk!! Hoe heb je de muisjes vastgemaakt? Misschien met een laagje botercreme of zo?

9

leuk zeg!
welke schoentjes zijn dit?

10

Ook jullie bedankt!  De muisjes zijn vastgemaakt met een laagje witte chocopasta, ook een tip die ik hier las.  De schoentjes zijn van de how-to in de lijst op deze site.... http://www.cakescanada.com/HowTo/BabySneakers.pdf
Ik vond ze erg leuk om te maken!  :)

Groetjes, Nienke
Learning from every cake