1

Onderwerp: don't kill

KENNY
Mijn zoon wordt morgen 25, en ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar, ik weet nooit zo goed wat ik voor een man moet maken.
Nu kan je bij je kinderen nog in je herinering terug gaan en daar   even spitten of er nog iets boven komt.

Ik zat te denken aan jodocus kwak maar dat is te kinderachtig, hij  is ook een tijdje gek geweest van South Park
Vreselijk vond ik het, maar hij vondt het geweldig.

En nu, nu vond ik het zelfs leuk, om hem te maken, in mijn gedachten wordt een taart aangesneden met een mes.
Maar let op de toepasselijke tekst
Nou hier komt tie

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OHPWNC3Z-G.jpg

Bedankt voor het kijken

2 Laatst bewerkt door miss shy (23-09-2010 16:20)

Re: don't kill

Ik vind hem superleuk!  :lol:
Overigens ook erg mooi strak bekleed en gepuzzeld!

3

Héél erg leuk!!  :lol:

Groetjes Maji

4

:thumb:  mooi gelukt hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

haha die is grappig! Mooi strak taartje!

groetjes van Mireille

6

Wat een leukerd!!!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

7

Heel leuk hoor een kindertaart voor een jongeman van 25 jaar. Heel mooi gepuzzeld, kan ik helaas nog niet goed, moet nog flink oefenen daarop.

I'm addicted to cake decorating

8

leuk!

9

Superleuk bedacht, ik weet zeker dat ie er blij mee is, en Kenny niet waarschijnlijk :s

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

10

luukx schreef:

Heel leuk hoor een kindertaart voor een jongeman van 25 jaar. Heel mooi gepuzzeld, kan ik helaas nog niet goed, moet nog flink oefenen daarop.

Hoi bedankt  voor je reactie, maar South Park is ook niet echt voor kleine kinderen, Hij was toen een teen ager, maar dwars tegen alles in. En South Park was dat toen ook.
En soms is hij dat ook nog (eigenlijk is het een knipoog naar het verleden

Groetjes Yvonne

11

taartdoos schreef:

Superleuk bedacht, ik weet zeker dat ie er blij mee is, en Kenny niet waarschijnlijk :s

Yes jij hebt hem door  :Y

Groetjes Yvonne

12

geweldig! ik ben een fan van south park - lig altijd helemaal in een deuk, al is het een beetje grof  :D "they killed kenny?!"haha dus begrijp je zoon wel - hij gaat de taart echt te gek vinden!!!!

13

afgaande op de reactie van mijn zoon (nu 27) die ook helemaal South Park fan was zal jou Kenny hem helemaal geweldig vinden.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

14

hij is erg leuk geworden!

hoe heb je die zwarte randjes zo mooi gekregen?

15

Super gaaf!!!

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

Heel erg leuk en leuk gepuzzeld en mooie zwarte randjes. Lukt mijn nog steeds niet lekker strak. :s

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

17

Gerda schreef:

afgaande op de reactie van mijn zoon (nu 27) die ook helemaal South Park fan was zal jou Kenny hem helemaal geweldig vinden.

Ja inderdaad Gerda, hij vondt hem geweldig.

18

zoethoudertje schreef:

Heel erg leuk en leuk gepuzzeld en mooie zwarte randjes. Lukt mijn nog steeds niet lekker strak. :s

Ik heb het gedaan met de sugar gun, en ja bij mij zitten er dan ook raffeltjes aan (marsepein iets opgewarmd in de magnetron) nadat ik de randjes eromheen heb gelegd ga ik er nog zachtjes langs met mijn pink. geloof me we zijn vaak te streng voor ons zelf een ander ziet het niet
Groetjes Yvonne