26

Re: HELP kersenvlaaivulling waar is het gebleven???

christol schreef:
annick67 schreef:

Ik heb toevallig bij de Jumbo en AH staan kijken bij fruit in blik/pot maar NIKS gezien...... en ik baal want ik zou het heel graag eens willen proberen die vlaaivullingen!  :s

Bij onze Ah stonden of staan ze bij de bakproducten, misschien een idee?

Ik dácht dat ik daar ook al gekeken heb, maar zal voor de zekerheid morgen nog eens kijken.......  :lol:

27

Sonj@ schreef:

Ja, dat is inderdaad vreemd! Bij ons bij de Emte ook: aarbei wel van Jonkerfris, kersen weer niet??

Ik vind zelf de kersen altijd lekkerder  :9

Hier bij de coop ook maar ik denk dat de kersen gewoon veel sneller gaan en dat de aardbeien dus gewoon nog niet op zijn  :think:

28

Drie weken geleden waren bij de AH de Jonker Fris blikken voor de halve prijs. Toen deze weg waren stond er een week niks. Ik kon het ook niet vinden bij andere supers in de buurt, bv Em-Te, C 1000 enz. Ik balen. Heb het aan een AH-medewerker gevraagd en die zei dat het bedrijf Jonker Fris niet meer bestaat en dat er dus Hak voor in de plaats zou komen. Maar lees nu pas dat deze stukken duurden zijn!

29

Bij Jumbo is het ook niet meer te koop.  Vorige woensdag hebben ze de laatste blikken in een boodschappenwagen gezet en ze afgeprijsd naar 50 cent.  Kwam er een oude dame die dus alle blikken meegenomen heeft.

30

Hier bij de ah kost de kersenvlaaivuliing 1,59 en de bosvruchten 1,79, de andere is er helaas niet meer. Misschien dat mevrouw Hak meneer Jonker heeft overgenomen ?

Christine.

31

keukentje schreef:

Hier bij de ah kost de kersenvlaaivuliing 1,59 en de bosvruchten 1,79, de andere is er helaas niet meer. Misschien dat mevrouw Hak meneer Jonker heeft overgenomen ?

hier kost het ook 1,59... raar  al die prijsverschillen

Happiness is a CAKE!!

32

Ik was net bij C1000 en daar  hebben ze de vlaaivulling ook nog, 1.59 per blikje.

33

net bij de emte geweest... ze zijn idd uit de schappen... lekker extra kunnen betalen :(

ik moet ook naar de sligro denk ik

Happiness is a CAKE!!

34

tja jammer genoeg is het echt waar
en ik baal hier heel erg van want ik gebruikte echt ennorm veel de aardbeienvlaai
ik heb net jonker fresh zelf gebeld het zijn de buren van waar ik werk en ook daar kom ik er jammer genoeg niet meer aan komen
alles is helemaal op
jammer dan maar gaan zoeken wat dan lekker is

groetjes
dorinda

35

hier sta de aardbeien vlaai vulling er nog wel
13 blikken en de kerse is al weg
en die van hak staan er al naast en kost hier 1,49
raar eigelijk want jonker fresh en hak zijn zo gezegd zusjes
en nu wordt het een naam en kom er zo maar 50 cent er boven op

groetjes
dorinda

36

Maar de nieuwe vlaaivulling smaakt net zo lekker als die van Jonker Fris hoor! Beetje jammer van het prijsverschil opeens...
Ook een tropisch fruit variant, die ook best lekker is in combi met een een passiefruit botercreme  :Y

37

Die van hak is nu bij ons in de bonus (zie hem niet in de folder staan maar stond vandaag wel op kaartje in het schap. Prijsverschil 30cent geloof ik per blikje.....

38

Misschien moeten we mevrouw Hak maar even mailen en vragen of ze voor Martine Bijl niet een goedkoper iemand kunnen nemen zodat er een stukje van de prijs kan worden afgeHAKt en dus weer wat FRISser wordt ....  :lol:

39

ging net naar de ah voor de blikjes.. en toen ik daar was bedacht ik dat ik hier iets langs had zien komen over dat ze op waren.. ja dus! nu de blikjes van hak mee genomen.. kosten inderdaad 1.59 per stuk.. en dan nu 30cent bonus korting!! scheelt weer ietsje!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

40

:| Ik word hier niet vrolijk van wat ik hier allemaal lees  :nooo Ik lees het nu net pas en heb dus nog niet in de supermarkt gekeken of ze ze hier hebben. Maar ik baal wel verschrikkelijk. Dat zijn mijn meest verkochte vullingen  :s

Veel liefs Rafaëla

41

Ik maak kersenvlaaivulling altijd zelf maar dan niet zoals hierboven beschreven een pot kersen laten inkoken en dan gelatine erbij maar gewoon opwarmen tot aan kookpunt en dan binden met maizena of aardappelzetmeel en als je wil kun je dan nog suiker erbij. Supersimpel en goedkoop. Potten haal ik bij de lidl. Als je met aardappelzetmeel bindt dan blijft het sap helder en met maizena wordt het troebel. Is misschien een tip voor jullie

42

angelina17 schreef:

Ik maak kersenvlaaivulling altijd zelf maar dan niet zoals hierboven beschreven een pot kersen laten inkoken en dan gelatine erbij maar gewoon opwarmen tot aan kookpunt en dan binden met maizena of aardappelzetmeel en als je wil kun je dan nog suiker erbij. Supersimpel en goedkoop. Potten haal ik bij de lidl. Als je met aardappelzetmeel bindt dan blijft het sap helder en met maizena wordt het troebel. Is misschien een tip voor jullie

misschien een idee om dit bij de recepten te zetten?
dan doe ik het ook liever zelf...
Alhoewel die vlaaivulling van hak hetzelfde smaakt als de goedkopere....

Happiness is a CAKE!!

43

Emine schreef:
angelina17 schreef:

misschien een idee om dit bij de recepten te zetten?
dan doe ik het ook liever zelf...
Alhoewel die vlaaivulling van hak hetzelfde smaakt als de goedkopere....

Ok, is inderdaad een goed idee, ga het meteen doen!

44

Ik kom net bij mijn supermarkt vandaan ( Golff supermarkt in Beusichem ) en daar staan nog 13 blikken aardbeivlaaivulling voor € 0,99 in de schappen....van Jonker Fris

Groetjes Angelique

45

hier staan de oude aardbeienvlaaivullingen ook nogsteeds in de schappen. alleen kersen niet :(
probeer het wel zelf te maken a.d.h van angelina's recept ;)

Happiness is a CAKE!!

46

is dat geen seizoensproduct?

47

Volgens mij kan je het hele jaar door alle vlaaivullingen kopen. Net als alle ingeblikte (+potten) groente en fruit.

48

Bij de C1000 en super de Boer zijn de aardbeien en de kersenvulling nog volop te koop.
Nu maar hopen dat het ook zo blijft.

49

Met het oog op dit topic en de as. bruidtaart die oa. aarbeivlaaivulling moet worden vanmiddag maar even 11 blikjes ingeslagen. (was alles wat ze hadden, schap is  nu leeg :Y )
Mocht het nou zo zijn dat het eruit gaat heb ik iig. nog een voorraadje, 1,05 van jonkerfris tegen 1,55 van hak bij de plus toch wel een flink prijsverschil........

50 Laatst bewerkt door Taartiana (28-09-2010 13:31)

Bij ons bij de Super de Boer is de kersen van Jonker Fris op en al vervangen door de Hak. Bij SdB was die van Jonker al € 1,29 (altijd dus al duurder dan elders) en die van Hak nu € 1,59. Van de aardbeien staan nog een paar blikjes.

Gisteren was ik bij de Nettorama en zag tot mijn verrassing daar nog aardig wat (wel ietwat gedeukte) blikjes kersen van Jonker Fris voor maar € 0,89! Dus heb meteen maar 8 blikjes meegenomen en er stond nog meer. En ook nog aardbeienvulling.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"