1

Onderwerp: Help! Hoe kan je het beste een Hazelnootschuimtaart bewaren?

De titel zegt het al. Ik ben van plan om een hazelnootschuimtaart te gaan maken. Ik heb deze zondag nodig voor de verjaardag van mijn vader.

Mijn vraag is kan je deze van tevoren maken? En hoe moet je hem dan bewaren? Morgen hebben we ook een feest, dus ik wilde hem eigenlijk vanavond gaan maken. Wie kan me helpen met het antwoord?

Alvast bedankt,

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

Re: Help! Hoe kan je het beste een Hazelnootschuimtaart bewaren?

Gewoon in de koelkast.

3

je kunt hem ook heel goed invriezen en dan bevroren snijden, dan valt hij niet zo uit elkaar.
Maar als het voor iemand anders is geef je misschien toch liever een taart die nog intact is.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

4

Wij vriezen ze altijd in en eten deze ook nog half bevroren...veeel lekkerder! Als die net uit de diepvries komt, is het niet zo handig om te eten (veel te hard) Maar als die een tijdje uit de diepvries is, is de taart heeeeerlijk.

5

idd de vriezer in net als progrestaart, wordt ie veel lekkerder door  :9

Groetjes Nathalie

6

Dank jullie dames. Ik ga hem vanavond proberen te maken en dan in de vriezer stoppen. En dan lekker (hoop ik) opsmikkelen met de familie op zondag. Bedankt!

Groetjes Maris

7

Gewoon in de koelkast kan ook, maar dan niet langer dan een avond van te voren maken (anders gaat het knapperige van je schuimbodems verloren door het vocht.

Deze vraag hoort trouwens in Taartdecoratie algemeen, daar gaat hij naartoe :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Jozien schreef:

Gewoon in de koelkast kan ook, maar dan niet langer dan een avond van te voren maken (anders gaat het knapperige van je schuimbodems verloren door het vocht.

Deze vraag hoort trouwens in Taartdecoratie algemeen, daar gaat hij naartoe :)

Ok dank je Jozien. Was al aan het twijfelen. Zal voortaan even melden bij twijfel. Bedankt voor het verplaatsen.

9

Maakt niet uit hoor... Maar om alles een beetje overzichtelijk te houden, proberen we alle taartgerelateerde vragen in één van de vragenrubrieken te plaatsen :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!