1

Onderwerp: Glutenvrije cc's voor mijn verjaardag

Mijn zus kan geen gluten verdragen dus voor een familiefeestje maak ik ook altijd iets apart voor haar.  Voor deze cc's heb ik het recept voor bananencc's gebruikt van deze site, aangevuld met een paar lepels appelboter.  Ik had nogal veel roze fondant over dus dit leek me een goede bestemming.  :P   De spinnen heb ik uit de Mjam, die vond ik het leukst om te maken en ze waren ook het eerst op.  ;)

Wederom geen geweldige foto, maar de cc's staan er goed op.

http://api.ning.com/files/dx0pU7KQlkM9MtmRVOO6Rui6P3Tf7bP*z64Wdx7hJvjyDh6aqiuUwIrdkBXs4bQlmaADUY6TfApshlaZM6ZmM8UBNZ60Do-K/Cupcakesbday2010.jpg?width=684&height=500

Bedankt voor het kijken en eventuele tips/opmerkingen.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

2

Re: Glutenvrije cc's voor mijn verjaardag

:) leuke cupcake-jes! lief dat je dat speciaal voor je zus hebt gemaakt! waren ze lekker? ik heb nooit glutenvrij gebakken..
fietste toevallig vanmiddag langs een heel leuk popperig bakkerijtje/cupcake shop en daar stond in het raam "lactose & glutenfree"dus ga binnenkort eens proeven want ze zagen er heerlijk uit!

3

Wat lief dat je speciale cc's voor je zus hebt gemaakt!
Heb zelf ook een allergie en het is echt balen als iedereen kan smulen en jij niet en dan is het helemaal super als iemand daar rekening mee heeft gehouden! en dan zien ze er ook nog super uit :) varkentje is echt leuk! (de rest ook hoor ;) )

Al mijn taarten, cupcakes, koekjes en recepten kun je vinden op www.mycakes.nl

4

Wat leuk zeg!! Ik ga voor de varkentjes, ben niet zo'n spinnen fan haha

.. Want taart kan altijd!!

5

Bedankt!  Ja ik vind het juist leuk om te zorgen dat iedereen wat lekkers heeft.  Dat komt ook o.a. doordat mijn dochtertje ook allergieën heeft, ik vind het voor haar ook niet leuk als ze niet mee mag smullen.  En ik ben er al langer mee bezig om glutenvrije recepten uit te proberen, vind het wel een leuke uitdaging.
Ik vond ze zelf wel lekker maar heb ook wel eens lekkerdere glutenvrije dingen geproefd.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

6

leuk!