1

Onderwerp: Ideeen voor Halloween taart??

Ik ga een taartje maken (kleintje 8 personen) voor Halloween. Ik zal het even verder uitleggen.

Wij (moeders die in de wijk wonen) organiseren elk jaar een Halloween feestje. De huizen in de buurt kunnen mee doen d.m.v. de huizen te versieren of een lichtje (kaarsje) aan te steken. Zo weten de kinderen in de buurt dat ze bij dat huis mogen aan bellen voor snoep. Nu pakken wij het dit jaar wat grootser aan. Nu organiseren we ook een kinderdisco, nadat de kinderen langs de deuren zijn gegaan.

Zoals elk jaar krijgt het mooiste, engste versierde huis een beloning. Meestal was het een snoeptaart uit de winkel. Dit jaar heb ik aangeboden om een taart te maken. Deze taart wordt tijdens de disco aan het mooist/engst versierde huis uitgereikt. Ik ben al rond aan het kijken voor leuke/enge ideeën voor mijn taart.

Nu is mijn vraag of jullie misschien ook nog leuke ideeën hebben die mij verder kunnen helpen of inspireren.

groetjes Marlies

Re: Ideeen voor Halloween taart??

Zoiets als hiernaast staat?
Op de cover van Mjam?
Of een spin van een blanda bol....
:think:

3 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (23-09-2010 20:45)

google even op halloween cake ideas, op afbeeldingen, en je krijgt zo veel dat je voor de hele buurt taarten kan maken :lol:

I never met a calorie I didn't like....

4

Ik had al we gegoogeld op Halloween, maar niet op cake ideas. Bedankt voor de tip!!! Maar liever niet voor de hele buurt hoor  :lol:. Nogmaals bedankt.

groetjes Marlies

5 Laatst bewerkt door lune (24-09-2010 11:53)

jee, dat je daar geen idee van hebt ....oogbollen, losse bloederige vingers, skeletten, vampieren, heksen, spinnen, vleermuizen, pompoenen (sorry heb net "halloween" geshopt bij de xenos :lol:)

Wij hebben het vorig jaar voor het eerst gedaan in onze straat en er deden gelijk veel huizen mee, zoo leuk (en ja ik ga graag helemaal los met dat soort dingen :lol: )

Misschien moeten we Nathalie lief aankijken voor een Halloweengallerie :D :D

Alles goed???? nee 3 fout

ideeen voor decoratie hebben niet per definitie betrekking op 'bakken voor anderen'

[move]--> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs