1 Laatst bewerkt door miss shy (23-09-2010 13:12)

Onderwerp: Vervoeren cupcakes

Beetje lang verhaal maar zal het proberen kort houden...
Mijn zus en haar vriend komen volgende week dinsdag terug naar Nederland na 2 jaar op Curacao te hebben gewoont. Mijn ouders en ik gaan hun ophalen op Schiphol (incl file meegerekend, 3 uur rijden) en daarna gaan we naar hun nieuwe huis en dat is dan ook weer 2 uur rijden. Het leek me zo leuk wat cupcakes te maken in een soort van welkom thuis thema. Maar ik vraag me af hoe ik die cupcakes nu het beste kan vervoeren en moet ik ze echt koel houden of hoeft dat niet perse? Ik weet nog niet of ik ze ga vullen, bekleden zal gebeuren met fondant of marsepein. Alvast bedankt!

Hoop trouwens dat ik het in de juiste rubriek heb geplaatst  :o

2

Re: Vervoeren cupcakes

Misschien moet je berichtje in 'bakken voor anderen" maar weet dat niet zeker. Je kan het altijd even melden bij de modjes.

Hier in de webshop kun je hele mooie dozen met inserts kopen (wel alletwee apart bestellen), waar je de cupcakes netjes rechtop in kunt zetten, als je geen koelkast gevoelige vullingen gebruikt moeten ze volgens mij de rit wel kunnen overleven.

Groetjes Eline

nee hoor, topic staat hier prima :Y

het vervoeren is niet per definitie voor een ander.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Als je ze niet vult(in ieder geval niet met iets wat niet houdbaar is!!),maar gewoon versierd met botercreme of fondant, kun je ze in een huishouddoos bewaren en meenemen!

Groetjes Darlene

5

ik vind persoonlijk die cupcakehouders van de webshop wel handig. Die kun je in een taartdoos zetten. Heb laatst met warm weer ook een taart moeten vervoeren. Die had ik met doos en al in zo'n boodschappenkrat gezet en daarom heen had ik koelelementen gelegd. Die had ik weer in folie gedraaid tegen het vocht. De krat afgedekt met aluminiumfolie. Ging prima.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)