1 Laatst bewerkt door Tamara2380 (24-09-2010 08:51)

Onderwerp: Net klaar, trots en moe

Hoi,

Ik ben Tamara (37) en woon net over de grens in Belgie. De afgelopen week deze site helemaal uitgeplozen. Ben altijd al een zoetekauw geweest en dol op taarten.

Goed gisteren mijn twee eerste biscuits gemaakt, een van 12 en een van 16. Niet hoog geworden (4cm), dus nieuwe pogingen volgen nog. Wel gaar en mooi stevig zonder lucht. Vandaag verder alles gemaakt. Erg lekker met proeven. Vanavond gevuld, gesmeerd en afgewerkt. Morgen decoreren heb nu geen fut meer. Maar ben nu al heel trots op het bereikte resultaat. Beetje oneven nog en nog niet zo netjes misschien maar ik ben heel trots. Morgen decoreren dus en natuurlijk proeven.

Ben nu al verslaafd.

Donderdag 23-09

Heb net gedecoreerd. Was best lastig. De kleuren van de marsepein zijn niet helemaal mooi. Dat komt omdat ik vloeibaar heb gebruikt en alleen de primaire kleuren had. Goed om mee te beginnen en uit te proberen maar ga nu zeker over op de gel/pasta. Marsepein is ook veel te plakkering en "zweet"een beetje. (al deze kennis komt van deze site). Vanmiddag aansnijden en proeven.

Hij was lekker. Door iedereen goedgekeurd.

2

Re: Net klaar, trots en moe

Welkom!

En wat een heerlijke hobby he?

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

3

Re: Net klaar, trots en moe

Je familie, vrienden en buren zullen blij zijn met je nieuwe hobby, echt waar!!!!  :lol:

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!