Onderwerp: Kussen met tiara + kettingtaartje no. ???
Gister de workshop kussen met tiara gevolgd, vandaag thuis afgemaakt en mijn tiara geschilderd, hier het resultaat;

Close-up tiara:

En nog even mijn kettingtaartje van laatst;

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussen met tiara + kettingtaartje no. ???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gister de workshop kussen met tiara gevolgd, vandaag thuis afgemaakt en mijn tiara geschilderd, hier het resultaat;

Close-up tiara:

En nog even mijn kettingtaartje van laatst;

Mooi!!
Ik mag op 16 oktober die workshop gaan doen en ik heb er nu al mega veel zin in. 
Hij is echt superchique Jaim. Bedankt voor de foto. Hij komt op de site!
Jultie; tot ziens in Deventer (16 oktober) Ik heb er ook zin in!
Ook al zo'n mooi kussen! Ik vind vooral dat goud en oranje kleurige randje erg leuk. Waarmee heb je dat gemaakt?
Ja, hij is echt supersjiek!
Waarmee heb je je tiara geverfd?
Ik heb hem net met pearl white gedust, maar dat is slecht te zien.
Ik heb hem geschilderd met sugarflair edible lustre pearl ivory.
Aha, errug mooi.
Zou ik met die rainbow dust pearl white ook kunnen verven?? Want dan ga ik dat morgen nl gewoon doen.
mooi!
Ja tuurlijk kan dat! Voor zover ik weet kan je met alle dustingpowders verven als je er n verfje van maakt met alcohol
Mooi hoor! Je kikker vind ik geweldig!

hoi , wat een mooie taarten ik vind de kikker ook heel erg mooi maar vraag me eigenlijk wel af hoe je die gevuld heb en wel Biscuit je het bestel voor zo iets (3d) kan gebruiken.
Ik vind je kussen met tiara super mooi........ohhh wat zou ik dat graag willen maken 
Bij de kikker heb ik gewoon een ronde biscuit gevuld zoals normaal, daarna recht doormidden gesneden, en omhoog tegen elkaar opgezet. Het zijn dus eigenlijk gewoon 2 halve biscuits tegen elkaar 
échte 3d taarten kun je beter maken met cake
ik ben om.. ik gade workshop ook maar doen..wat gaaf!!!!!!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kussen met tiara + kettingtaartje no. ???