Re: High Tea (Afternoon tea) Erg lekker :P
Stijn: je vroeg waar je die zakjes kan krijgen. In winkels waar ze losse thee verkopen, hebben ze die ook altijd. Hier bijv. bij de "tuinen" etc. In de supermarkt heb ik ze nog nooit gezien in ieder geval.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » High Tea (Afternoon tea) Erg lekker :P
Stijn: je vroeg waar je die zakjes kan krijgen. In winkels waar ze losse thee verkopen, hebben ze die ook altijd. Hier bijv. bij de "tuinen" etc. In de supermarkt heb ik ze nog nooit gezien in ieder geval.
Wauw! Wat een fantastische high tea heb je gemaakt. Tot in de details verzorgd. Dat viel vast erg in de smaak.
Ben benieuwd hoeveel dagen je er van hebt kunnen eten.
Die ham kaas strudel met roomkaas klinkt erg lekker. Zou ik daar het recept van mogen?
Heerlijk ziet het er uit! Ik heb meteen weemoedig teruggedacht aan de gezellige high teas in Schotland met vriendinnen, goed gedaan dus
is het handig om je recepten bij de ingezonden recepten te zetten, dat scheelt heeeeel wat mailtjes 
Wauw dit ziet er erg gezellig en lekker uit zeg !
mmmm ik ben dol op high tea's. Doe het ook regelmatig met vriendinnen, dat iedereen dan wat mee neemt!!
Jullie hoefden de rest van de week zeker niet meer te eten 
wooooooooooooooooooow, zo gaaf! 
Zal vast een gezellige dag geweest zijn 
Hallo!!!
Ik zou graag wel je recept willen hebben van :
*Frambozen Cupcakes
Met Room-topping
*Kokos-Limoen Cupcakes
*Ham-kaasstrudel
Met Roomkaas
*Langevingersandwich
Met Rosbief
*Driehoeksandwich
Met Komkommer
*Teabread
Met Zuidvruchten
*Koekjes
Met jam gevuld
*Brownies
Met walnoten en hazelnoten
En dan ben ik nog wel benieuwd naar je *Scones
Als het teveel moeite word, dan graag alleen de recepten van de brownies, koekjes en de teabread aub...
Alvast bedankt en nogmaals : het ziet er allemaal over-overheerlijk uit!!!
is het handig om je recepten bij de ingezonden recepten te zetten, dat scheelt heeeeel wat mailtjes
De recepten komen vaak uit boeken en is dus eigenlijk niet de bedoeling dat ik die hier neer ga zetten, toch??
Als het goed is heb ik iedereen gemaild over de recepten. Mocht er nog iemand iets willen hebben, dan hoor ik het wel!
Dat ziet er echt heel erg lekker uit allemaal. En de naam van het boek heb ik ook genoteerd. Bedankt voor de tip.
Wow wat geweldig zeg, en wat een werk ook..
Maar volgens mij zeker de moeite waard
WOW!
Wat ontzettend gaaf ziet dat er uit!
En wat een lijst met lekkere dingen allemaal...!
Petje af hoor dat je zoiets gemaakt hebt.
o wauw wat een creatie!
En dat voor maar 5 personen, waren ook belachelijk vol daarna zeker
Maar prachtig, ziet er heerlijk uit!
Heb idd ook de titel even opgeslagen, en zal zo even naar de thee site gaan.
En mocht je je vervelen, dan mag je me de recepten wel mailen.
teabread, wat is dat trouwens? Bread voor bij de tea? of zit er echt iets van thee in?
(wat heb je jezelf aangedaan toen je dat voorstelde)
hmmmmm ziet er heerlijk uit!!!
o wauw wat een creatie!
En dat voor maar 5 personen, waren ook belachelijk vol daarna zeker![]()
Maar prachtig, ziet er heerlijk uit!
Heb idd ook de titel even opgeslagen, en zal zo even naar de thee site gaan.
En mocht je je vervelen, dan mag je me de recepten wel mailen.
teabread, wat is dat trouwens? Bread voor bij de tea? of zit er echt iets van thee in?
(wat heb je jezelf aangedaan toen je dat voorstelde)
Dankje.
Teabread is een speciaal soort "brood". Er zit idd thee in verwerkt.
Mocht je de recepten willen, moet je me even mailen. Ik kan namelijk geen bestanden toevoegen als ik je een PB stuur.
Je kan de recepten ook gelijk in eens keer hier plaatsen, kunnen we allemaal tegelijk genieten
haha
Ziet er trouwens geweldig uit allemaal! maar wat een werk...
het ziet er heerlijk uit allemaal.
nog erg bedankt trouwens voor de site van de thee heb ik gelijk een leuk kado voor mijn moeder haar verjaardag.
zooooo...als allereerste mijn complimenten zeg!!! Wauwwie, wat ziet dat er allemaal schitterend uit!!
Daar kan je met rechttrots op zijn!!!
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om je om 2 recepten te vragen? Om die van de ham-kaas-strudel en di evan je Teabread?
ben gek op "dingen" met thee erin hihi, maak zelf bv koekjes en CC's met thee erin, maar brood dat heb ik nog nooit geprobeerd!
Alvast hardstikke bedankt, en nogmaals de complimenten voor je mooie en lekkere "tafel vol"! 
Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om je om 2 recepten te vragen? Om die van de ham-kaas-strudel en di evan je Teabread?
Ook jij hebt mail!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
Ziet er ontzettend leuk uit zeg de high thea.
Als het mogelijk is zou ik graag het recept willen van de koekjes met jam.
Wauw, het ziet er echt super uit
Ook ik heb je een mailtje gestuurd voor de recepten, lijkt me super om te doen.
Ik zou heel graag je recept willen van de:
*Mini-pasteitjes
Met Champignons
*Ham-kaasstrudel
Met Roomkaas
*Kaasquiches
Met lente-ui
Ik geef namelijk 5 december een high tea voor de verjaardag van mijn dochter (dan 2) en mij (dan 30
) voor zo'n 20 man...
Had jij trouwens ook recepten die leuk zijn met kinderen? Krijg een stel kleuters en peuters waar ik een eigen etagiere voor wil maken.
Iedereen die recepten wil hebben, moet mij even PB-en! Ik kan namelijk geen bestand toevoegen bij een PB...dus dat moet via de gewone mail!
Ik heb nog allemaal mailtjes gehad, als het goed is heeft iedereen de recepten ontvangen. Als ik iemand vergeten ben, laat maar weten!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » High Tea (Afternoon tea) Erg lekker :P