Re: Een Glitter bruidstaart voor Glitter en Glitterman
Hij is echt super!!!!!!!!!! Maar goed dat ik je alvast ingeboekt heb
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Glitter bruidstaart voor Glitter en Glitterman
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een prachtige taart, super!
En Glitter gefeliciteerd met je huwelijk!
Geweldig!!! Echt helemaal mijn ding!!!!
Tip. Ga even naar mijn album van Wendy. Dan kun je de taart in het groot zien en dan zie je de glitters heeel goed!
Echt prachtig!
Glitter van harte! Plaats je nog even een foto van jou en je kersverse man bij het aansnijden van de taart? Ben zelf net 3 wk getrouwd en sta nog te stuiteren!
Wat een prachtige bruidstaart en een mooie kleurencombinatie
Schitterende taart!! Heel mooie kleurencombi en weer erg originele decoraties. Echt prachtig, complimenten!!
..................................
Ben er stil van, echt
laat ik nou maar es schitterend typen i.p.v. pr8ig
Schitterend dus!
O Wen, wat een plaaaaatje!!!
Wat leuk om een taart te maken voor een forummer, maar meid waar haal je de tijd vandaan???
De taart is werkelijk prachtig, ik blijf ernaar kijken, naar alle details. TOP!!!
Liefs, José
Hij is echt wow!!!
super gaaf.. ik heb hem opgeslaan als inspiratie.. echt waauuuww
O Wen, wat een plaaaaatje!!!
Wat leuk om een taart te maken voor een forummer, maar meid waar haal je de tijd vandaan???De taart is werkelijk prachtig, ik blijf ernaar kijken, naar alle details. TOP!!!
Liefs, José
Dank je, en tijd, och, ik denk dat er inmiddels heel veel mensen op een email zitten te wachten want ik loop hopeloos achter.
Verder is slapen zoooo overschat....
Maar een beetje slaap per nacht moet toch wel hoor.... dus loop wel achter met wat bezigheden.... maar komt altijd weer goed.
Moooi hoor!
Tsja, wat moet ik nou zeggen... Geinig... leuk geprobeerd. Ga zo door.
Neeeeeehhhhhhhhhhh! Wendy, wat een megawaanzinnig gave taart!!!!!!!! Dit is de taart waarnaar ik al tijden op zoek ben!!!!! Mag ik hem gebruiken voor mijn dochter's verjaardag die ik volgende maand vier?????? Hij is werkelijk helemaal top!
tuuurlijk, fijn weer eens te kunnen inspireren.
Das het jammere aan taarten maken voor de mjam en een boek, je mag het hier niet laten zien.
Wat een lieve taart!
Oh, echt prachtig, echt supermooi !
Glitter: Van harte gefeliciteerd met je huwelijk !
O wat was hij mooi hè! Ik ben zooooo trots dat ik hem in het echt gezien heb.... en geproefd ... Hij was echt overheerlijk!
Mijn boodschappenlijstje voor Engeland ligt al klaar ...
Prachtig gedaan weer Wendy! Volgens mij heb jij nog nooit zoveel glitters gebruikt op een taart. In het echie sprongen de glitters ervan af!
Wat een super gave taart zeg!!
wat een plaatje!! petje af voor dit kunstwerk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een Glitter bruidstaart voor Glitter en Glitterman