1

Onderwerp: bonbonblocvulling icm botercrememix?

In plaats van met slagroom, kan dat? Dus bbb smelten en dan door de botercrememix mixen? Kan er niets over vinden...

Ik moet een stapeltaart maken en wil eigenlijk geen vulling die in de koelkast moet, maar zij willen wel graag bonbonbloc er in.

Alvast bedankt voor het meedenken.

2

Re: bonbonblocvulling icm botercrememix?

lijkt mij wel... zoals deze maar dan met bonbonbloc: http://www.deleukstetaarten.nl/recept/3 … ade+fudge/ ?

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

3

Thanx!Ziet er goed uit en is het proberen waard!

4

Ja, dat gaat prima en is heeeeeel errgggg lekker!!!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Ga 'm vrijdag proberen met Toblerone.... :Y

Life is what you bake it.

6

@Boska en @Taartenmarie, jullie bedoelen door de bcm mengen toch?
En wat is dan de verhouding? 200 gram bbb/toblerone op 200 gram klaargemaakte mix of zo?

7

Bonbonblocvulling kan toch ook buiten de koelkast bewaard worden, want de slagroom wordt toch ook eerst verhit :think: ?

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

8

Astrid73 schreef:

Bonbonblocvulling kan toch ook buiten de koelkast bewaard worden, want de slagroom wordt toch ook eerst verhit :think: ?

Is er iemand die dit zeker weet???

9

Ik weet niet beter dan dat wanneer de slagroom verhit is geweest, dat de vulling dan wel buiten de koeling bewaard kan worden.

Ik heb het toen gebruikt als vulling voor een bruidstaart, juíst omdat het buiten de koelkast bewaard kan worden.

Op de lijst van 'vullingen voor buiten de koelkast' staat ook het recept voor Ganache waarvan de room boven de 80 graden C. is geweest en zo heb ik ook de bonbonbloc-vulling gemaakt, dus vandaar.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)