Onderwerp: vraag over FI Molds Perfect Parels
Welke FI Molds Perfect Parels word nu het meest gebruikt van alle soorten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag over FI Molds Perfect Parels
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Welke FI Molds Perfect Parels word nu het meest gebruikt van alle soorten.
Ik gebruik deze het meeste
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2817
Ik heb die ook en gebruik de 8 mm het meeste...
Ook ik heb hem en ben er onwijs blij mee. Ik gebruik ook die van 8 mm het meest.
ik heb die met die 3 welke is dat? krijg alleen de pareltjes er niet mooi uit. even oefenen hihi
ik heb die met die 3 welke is dat? krijg alleen de pareltjes er niet mooi uit. even oefenen hihi
Eerst even in de vriezer voor je ze er uit haalt, dat werkt echt
Ik leg het niet in de vriezer.
Ik vet de mal goed in met crisco, vul hem dan met de marsepein/fondant, en dan hou ik de mal op zijn kop.
Dan ga ik met mijn vinger over de achterkant (alsof je hem wil openritsen zeg maar ) Bij mij komt hij er dan zo uit.
Ik krijg de parels er prima uit zonder vet of vriezer, gewoon goed opentrekken en roets alle parels eruit, gewoon ff oefenen!
Bedankt dames nou ga maar op zoek dan .
Misschien komt hij nog weleens op tweedehands te staan.
Want vind hem toch wel prijzig.
Even een stomme vraag...maar welke kleur marsepein/ fondant gebruik je dan en wat daarna?
net wat voor kleur je wilt toch? En daarna? Tegen of op je taart plakken
mamannette schreef:ik heb die met die 3 welke is dat? krijg alleen de pareltjes er niet mooi uit. even oefenen hihi
thanks dat doe ik maar dan nog heb ik alleen balletjes en geen string of pearls. laat ik er iets bovenopzitten=
Boska schreef:mamannette schreef:ik heb die met die 3 welke is dat? krijg alleen de pareltjes er niet mooi uit. even oefenen hihi
thanks dat doe ik maar dan nog heb ik alleen balletjes en geen string of pearls. laat ik er iets bovenopzitten=
Misschien doe je er net iets te weinig marsepein in? Ik neem altijd een sliert marsepein die ik met mijn linkerhand doseer en met mijn rechterhand in de mold duw. De mold moet goed gevuld zijn, Bovenkant marsepein id gelijk aan de mold. Heb mijn vingers een beetje gevet met crisco en ga op het allerlaatst nog even met een beetje criso over de string om het mooi glad te maken. Daarna bij het 1e balletje de mold goed open trekken (al dan niet na de vriezer) en met je duim op de achterkant duwen dan valt de string er zo uit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vraag over FI Molds Perfect Parels