Onderwerp: heel veel mini`s en een stuk van mijn vinger!!!
Ooohhhh wat ben ik dom...
. Ik was vrijdag lekker aan het bakken en voorbereiden voor een grote personeels bbq van de zaak. Hiervoor zou ik voor wat lekkers zorgen voor na de bbq bij de koffie. Nu was het wat meer werk dan ik dacht en ben tot op de laatste minuut bezig geweest om alles te maken zoals ik toch wilde. Dit was dus op den duur op autopiloot en deed dus domme dingen die ik anders nooit zou doen...
.Ik was mijn deeg aan het malen voor de cakeballs en het plakte wat vast tussen de messen van mijn machine. Normaal zou ik dat met een vork doen....maar nu met mijn vingers en mijn andere hand op de aan en uit knop. Je kunt het wel raden...druk op de knop en weg vingertop. Mannetje eerste hulp uitgevoerd en toen maar weer vrolijk
verder om alles af te maken.
Ziehier het resultaat wat uiteindelijk heel goed smaakte en van harte welkom was.

Voor de kids waren er mini muffins met dip van witte chocolade en (blauw)cocosschilfers en discodip. De koekjes waren ook voor de kids en dit alles is tot op de kruimel opgegaan.
Voor de volwassenen waren het cc met wittechocolade en aardbeichocolade bctoef en pure chocoladebc toef en capuchinochocolade bc toef. De cakeballs zijn gedipt in alle chocosoorten die ik nog overhad.
Sorry voor de lengte van het bericht maar ik kan nu ook even meegenieten..