Onderwerp: passion fruit mousse cake

Passion fruit mousse cake with brownie bunn and french chocolate mousse on top

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » passion fruit mousse cake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Passion fruit mousse cake with brownie bunn and french chocolate mousse on top

Dat ziet er heel erg lekker uit!
Dat ziet er schandalig lekker uit zeg.
Heb je daar een recept van?
Weet iemand waar je in Nederland passievruchten kunt kopen? Ik heb namelijk een recept dat het over de pavlova moet, maar ik zie ze nooit in de supermarkt liggen.
bij ons verkopen ze die bij de groenteboer passievrucht.
hij ziet er heerlijk uit de taart.
Krijg er meteen zin in
ziet er heerlijk uit!
ziet er heerlijk uit! IDD te koop bij een betere groenteboer
Oeh daar lust ik wel een stukje van hoor! Ik ben ook benieuwd naar een recept, deze wil ik wel een keer maken!
Ik heb ook een recept van pavlova waar passievrucht overheen moet (ik vermoed dat we hetzelfde recept hebben), en ik ben destijds naar een goede groenteboer gegaan en hij heeft ze voor me besteld. De meeste goede groenteboeren doen daar niet moeilijk over 
Passion4baking , het ziet er weer heerlijk uit !
Je bent lekker bezig de laatste tijd 
ziet er gruwelijk lekker uit!!!
en wat een mooie scherpe foto's zeg!
Jammie!! Ziet er heerlijk uit!
Dat ziet er weer heerlijk uit!!
Ik wil heel graag van jouw blog de white cake taart bodem maken (en nog vele andere dingen
) maar hoeveel ml is 1 kopje room?? En bedoel je hiermee slagroom?
Ik ben niet goed in het omrekenen (van Engels/Amerikaanse eenheden naar Nederlandse). Dank je wel voor het antwoorden alvast.
Sofia
als ik het goed heb is 1 kopje(cup) 120 ml, Sofia.
De taart ziet er inderdaad heerlijk uit!!
Weet iemand waar je in Nederland passievruchten kunt kopen? Ik heb namelijk een recept dat het over de pavlova moet, maar ik zie ze nooit in de supermarkt liggen.
AH heeft ze ook wel, waarschijnlijk niet altijd, maar ik heb ze wel eens daar gekocht. Was niet eens een XL AH.
Dat ziet er weer heerlijk uit!!
Ik wil heel graag van jouw blog de white cake taart bodem maken (en nog vele andere dingen
Ik ben niet goed in het omrekenen (van Engels/Amerikaanse eenheden naar Nederlandse). Dank je wel voor het antwoorden alvast.
Sofia
Hoi sofia
Goeide vraag mijn blogg vertaalt het verkeerd ik gebruik net als in nederland dl maar als je het op de englse translate button drukt staat er cup en dat is verkeerd
dus gewoon dl nemen voor de cup
Ziet er heerlijk en prachtig uit!
Passievruchten hebben ze ook wel vaak wel vaak op de markt bij de betere groenten- en fruitkraam
!
Noors wordt door mijn pc niet vertaald.
Zou je zo lief willen zijn om het recept op het forum te zetten?
Ik denk dat er een heleboel foummers daar blij mee zullen zijn. 
Ziet er geweldig uit 
Sofia schreef:Dat ziet er weer heerlijk uit!!
Sofia
Hoi sofia
Goeide vraag mijn blogg vertaalt het verkeerd ik gebruik net als in nederland dl maar als je het op de englse translate button drukt staat er cup en dat is verkeerd
dus gewoon dl nemen voor de cup
1 cup is dus 1 dl? Dank je wel voor je antwoord. Ik ga deze taartbodem vandaag uitproberen.
als ik het goed heb is 1 kopje(cup) 120 ml, Sofia.
De taart ziet er inderdaad heerlijk uit!!
Dank je wel voor het meedenken Poffertje. 
Zeker het recept van de buitensporige pavlova van Nigella! Ik koop de passievruchten gewoon bij AH (en soms bij de Makro!)
Taart is in ieder geval heerlijk! 
In de brownies bunn gebruik ik gram meer net als in holland
Ooooooh, ook weer zo'n lekker recept. Moet ik echt eens proberen,want het water loopt me nu al in de mond.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » passion fruit mousse cake