1

Onderwerp: chocoladefondant

weet iemand of ik de chocoladefondant van de webshop kan gebruiken om een lussenstrik mee te maken; ik heb ern og nooit mee gewerkt.
alvast dank voor de reacties

2

Re: chocoladefondant

Is dat die van funcakes? Dan kan je die niet gebruiken, die hardt namelijk niet uit...

3

Het kan volgens mij wel met die van Bakels. Die verkopen ze alleen nog in 5 kilo-emmers. Heb hier nog wel een aantal kilo staan, maar heb geen idee waar je vandaan komt...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4 Laatst bewerkt door ladybug (21-09-2010 12:52)

Annemiek schreef:

Het kan volgens mij wel met die van Bakels. Die verkopen ze alleen nog in 5 kilo-emmers. Heb hier nog wel een aantal kilo staan, maar heb geen idee waar je vandaan komt...

weet je zeker of het uithard? als je dit weet dan kan 1 of 2 kilo bij je kopen!!

Ik heb vernomen dat chocolade fondant over het algemeen niet uithard. Je kunt toch ook gewoon je fondant bruin kleuren en uit laten harden, dan loop je nooit geen risico.

Groetjes Joyce
Een gezellige taart is de moeite waard!

fondant is echt heel lastig zelf bruin te kleuren, het wordt alleen een beetje beige poepbruin, niet echt melk of zelf pure chocolade bruin  :nooo

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Hmmmmmm... Niet bij stil gestaan  :think: . Dan zou ik het ook niet weten. Toch zie ik hier wel eens bruine 3D strikken voorbij komen, dus die moeten ook wel uitgehard zijn. Wellicht toch een bepaald merk wat dit idd wel doet.

Groetjes Joyce
Een gezellige taart is de moeite waard!

8

De chocoladefondant van Bakels is prima geschikt voor strikken :Y

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

thxs voor de tips dames!